2011. február 25., péntek

Az első :)

Mivel már néhányan megzaklattak vele, hogy "ejj, Zsófi! te miért nem írsz blogot?", ha már úgyis minden nap olvasom mások friss postjait, plusz annyi sminkmotyót összevásároltam már az elmúlt kb. egy évben, hogy lassan kitúrnak a szobámból is... Úgy döntöttem, egye fene, írok én is.:) Aztán lehet, hogy a kutyát sem fogják érdekelni a bolondságaim, de egy próbát megér a dolog mindenképp.

Nem szokványos beautyblognak szánom ezt az oldalt, főleg mert mostanság legkedvesebb szórakozásom a teljes átalakulás sminkkel, ruhával, és amivel csak lehet. Ebbe jobban nem is megyek most bele, aki olvas, úgyis meglátja, miről beszélek.:) Anyagot már gyűjtöttem össze bőven azzal, hogy a magam kis "játékait" dokumentáltam.

Na de erről ennyit! Jó szórakozást minden kedves érdeklődőnek!:)

3 megjegyzés :

  1. Végigolvastam a blogot, visszafelé :D
    Nagyon tetszik, amit csinálsz és ahogy csinálod :D
    Soksok posztot kérünk még!

    VálaszTörlés
  2. köszönööööm!!! örülök, hogy tetszik!:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó blogod van!
    Gratulálok hozzá!:)

    VálaszTörlés