2011. február 25., péntek

Így tárolok én

Sok mindent akartam már tárolásra használni, de ami nálam igazán bevált, ezek a kartonból hajtogatott kis fiókos "szekrénykék". A fekete, háromfiókost még tavaly vettem a Kikában, viszont most hétvégén is találtam belőle, méghozzá akciósan, 1490 Ft-ért. Nem hagyhattam ooott szegény(eke)t!:D Na de lássuk inkább a képeket!
Picit homályos lett a kép, bocsi!
Arc
Szem
Száj
Eddig ebből a fekete tárolóból egy volt, de mint már említettem, találtam belőle hétvégén még, úgyhogy szépen szét tudtam pakolni mindent jól átláthatóan. Az asztalomnál szoktam sminkelni, meg igazából mindent itt csinálok, ezért a jobb oldaliba kerültek azok, amik gyakrabban előkerülnek, hogy minden kéznél legyen. Kivéve a szájra valók, azok kényelmesen elférnek még egyben.



Sokakhoz hasonlóan én is lecsaptam ezekre a kis műanyag fiókos tárolókra. A Kikben kaphatóak 630 Ft-ért. Négyet el is hoztam, akkor még nem tudtam, hogy másnap a Kikában találok a kedvencemből is, de azért biztos szükség lesz még rájuk.:) Egyelőre 3 fiókba költöztem bele, az alsó kettőt kényelmetlen volt kinyitni, mert útban van a gördeszkám, aminek viszont tökéletes helye van itt, szóval inkább beraktam kettőt egymásra.:D


Eddig ezt használtam a legtöbbet, most is van benne pár dolog, amiket nem fényképeztem le. Törlőkendő, sminklemosó, szempilla göndörítő, ritkán használt ecsetek, plusz egyben gyógyszerek. Még meg kell álmodnom pár dolog elhelyezését.

És a lipbalm-ok egy kis kosárkában. Valahogy szeretem, ha ezek szem előtt vannak. Színesek, szemrevalóak, és nem megy ki a fejemből, hogy vannak...:D Bár ezeket nagyon ritkán veszem elő, mivel a táskámban ott lapul a Carmex, de olyan jól néznek ki, muszáj volt megvenni őket.:)

Kérdéseket, észrevételeket, tanácsokat, ötleteket, és bármit szívesen fogadok!

2 megjegyzés :

  1. klassz!
    imádom a kis virágos-rajzos tárolót:)

    VálaszTörlés
  2. Júj de jó! Én is hasonlóan fiókos rendszert akarok kialakítani. :)

    VálaszTörlés