2011. február 28., hétfő

KillerColours


Nos, ez az a blog, amit nagyon szeretek (az oldalsávban lévőkkel együtt természetesen:)). Főleg a képek miatt...:D Na meg a színek. Imádom a színeket és ez a leányzó is, ahogy a blog címe is mutatja. Év vége, év eleje felé csinált összeállításokat sminkekről, külön szemsminkekről, és körömlakkokról. 2-3 hónapja bukkantam rá, ha jól emlékszem, mégpedig úgy, hogy Barbie belinkelte Griberli oldalára azzal a hozzászólással, hogy ez a lány a külföldi énje.:D Nagyon szépen köszönöm, Barbie!:)

4 megjegyzés :

  1. Huu Szerintem én lehettem:$Én írtam neki nemrég hogy nagyon hasonlítanak:O

    VálaszTörlés
  2. jupí:D nem hittem, hogy ilyen gyorsan meglesz, hogy ki volt:D akkor módosítok:)

    VálaszTörlés
  3. de egyébként többen is írták már neki:)nem tuti h én voltam:D
    Ettől függetlenül én is imádom mindkettőjüket:)<3

    VálaszTörlés
  4. nem baj, ezt már sosem tudom meg:D

    VálaszTörlés