2011. február 28., hétfő

Kis kitérő a DM-be... :)

Isten lássa lelkem, én nem ezért mentem be a DM-be...:D Dehát nem lehetett otthagyni őket féláron. Tehát, az új szerzemények, a mai nap főszereplői:

- Rimmel stay matte alapozó (100 ivory) - 1590Ft
- Alverde rúzs (115 rose dream) - 349Ft
- Manhattan creamy nude 53H rosewood rúzs - 749Ft
- Manhattan double loop (ceruza+szájfény) - 499Ft

Róla többet majd esetleg később.



Természetes fénynél és vakuval

El nem vagyok ájulva ettől a rúzstól, elég kemény, viszont szájon nagyon tetszik. A tartósságról nem tudok mit mondani egyelőre, de sok helyen írtak már ezekről a rúzsokról. Így első ránézésre kicsit elmászkál a szájon és hajlamos összegyűlni, nem oszlik el egyenletesen, de majd megnézem hosszabb távú használat után is. A csomagolása szerintem nagyon helyes, lányos.:) Viszont nagyon könnyen leesik a kupak, ami elég idegesítő. Én szeretem, ha nyugodt szívvel beledobhatom a táskámba az éppen használt rúzst.


Természetes fénynél és vakuval.
Erről elfelejtettem közeli képet csinálni. Ha eszembe jut, később pótolom. Na, ez a rúzs nekem nagyon tetszik. Finom krémes, a színe is pont az a "van valami a számon, de mégsem szúrja ki a másik szemét". Vannak benne apró csillámok, de felkenve nem igazán látszik. A csomagolás is jópofa. Az pedig, hogy az alja teljesen olyan színű, mint a rúzs, külön jó pont, mint a NYX-eknél.





ceruza
szájfény
ceruza+szájfény
Vele is nagyon elégedett vagyok. A ceruza is nagyon jó, alig értem vele a számhoz, és máris szépen látszódott a színe. A szájfény is szép, a kettő együtt pedig pláne. Annak ellenére, hogy így egyben van a kettő, nem kényelmetlen használni őket, legalábbis nekem nem volt az. Tetszik ez a kettő az egyben megoldás, praktikus.

Úgy érzem mostanában semmit nem vehetek, ami a számra való...:D Igyekszem változatosságra törekedni, nyugodjatok meg, ha minden jól megy, hasonló post a napokban nem várható.

Javaslatokat, kéréseket, tanácsokat, és minden felmerülő gondolatot szívesen fogadok!

Hamarosan érkezik egy kicsit megbolondult post is... :)

2 megjegyzés :

  1. A Manhattan szájfénynek mi a fantázianeve? :O
    Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. sajnos nem találok a csomagoláson semmit, bocsi:S annyival van rajta több,ami a képeken nem látszik, hogy a kettő együttes használatával tökéletes az eredmény, plusz a származási hely.

    ha érdekel, ma egy másik DM-ben is láttam ilyet szintén féláron.:)

    VálaszTörlés