2011. február 27., vasárnap

Szolid barna

Tegnap estére pingáltam magam így. Elég minimalistára sikerült, de ennél többet nem is szerettem volna, főleg mert vezettem is. Kontaktlencsém van, ami a sminkeléstől hamarabb hajlamos kiszáradni, úgy pedig nem látok vele olyan jól, ami pedig éjszakai vezetés közben nem túl biztonságos.

Arc:
- Maybelline AffiniTone alapozó (03 light sanbeige)
- Essence pure teint compact púder (01 beige)
- Essence stay natural korrektor
- Carlo di Roma pirosító (Moulin Rouge /ebben nem vagyok biztos, de ezt találtam a csomagoláson/)
- Essence shimmer powder (01 prettylicious)

Szem:
- NYX 5 Color Shadow The Caribbean Collection (03 I dream of st. kitt)
- Essence hypno gloss szempillaspirál

Száj:
- Avon Colortrend rúzs (sparkling kiss)
- L.A. Colors glitter gloss (Rosy Pink)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése