2011. február 26., szombat

Szürke-fekete virágos köröm

Mostanában nagyon tetszenek ez a "tapétaminták", mint pl. a blog háttere is, úgyhogy gondoltam megpróbálok valami hasonlót elkövetni a kezemen is, ha már beruháztam egy Essence körömnyomda készletre, amiben nagyrészt virágminták vannak. Ezt sikerült összehozni.

szürke: Essence Surfer Babe
fekete: Essence nail art stampy polish

Itt próbáltam ki először ezt a feketét, ami ugye kifejezetten ilyen körömnyomdázáshoz való lakk. Először azt gondoltam, hogy "ez mind, amit tud?", de amikor egy fedőréteget kentem az egészre, akkor adta ki igazán a fekete színt, előtte inkább sötétszürkésnek tűnt nekem.

Gondoltam feldobom egy kis kővel is, bár így utólag nem tetszik annyira. Anyukám szerint ronda az egész.:D

Vélemény?

3 megjegyzés :

  1. nagyon jó :) mennyi idő alatt készült el?

    VálaszTörlés
  2. köszönöm:) nem tartott sokáig. az ilyen mintás körmöket úgy szoktam h egyik nap csak kifestem a körmöm valamilyen színnel (néha a második réteget is a köv. napra hagyom), másnap pedig jöhet rá vmi minta. szerintem 10 percnél több nem ment el a nyomdázással.

    VálaszTörlés
  3. értem! Nagyon jó lett! azt hiszem én is kifogom ezt próbálni!

    VálaszTörlés