2011. március 26., szombat

3 szín a szájon?

Igen, 3 szín a szájon.:) Ez is a régről előásott dolgok közül való. Tegnap sajnos időhiány miatt elmaradt a post, de ma ígérem kárpótollak Titeket. Kezdetnek a nap indítójaként jöjjön ez a három szín a szájra. Még az Essence Twilight Eclipse kollekció megjelenésekor csináltam. Mindegyik szájfény nagyon tetszett, szóval meg is vettem őket.:D A piros hihetetlenül piros volt, meg is lepődtem. A lila és a fehér fogott meg a legjobban, mert nagyon szép mikrocsillámok vannak bennük. Részemről egyáltalán nem vámpíros, na de mindegy.:D A feketével voltam úgy egyedül, hogy "aha... valamire biztos jó lesz". Magában nem fed eléggé. Na de mindegy, az a kollekció már úgyis a múúúlt. Meg persze nem feltétlenül ők kellenek ehhez a szájhoz.:)



Felső ajkamra használtam a piros szájfényt, alul a lilát.. Vagy rózsaszín.. Vagy színvak vagyok..:D Középre pedig szemhéjpúdert tettem, mégpedig sárgát, ami itt inkább aranynak tűnik.

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de engem néha bosszant, hogy a száj általában egyszínű. Én szívesen variálnám azt is a hétköznapokban, ahogy a szemet, de persze nincs elég bátorságom hozzá, hogy utcára menjek vele.:) Jobban ki lehetne használni a festővásznat, főleg azoknak, akiket normális méretű szájjal áldottak meg. Az enyém inkább XS-es.:D

Ma még jelentkezem később! Plusz ma, vagy holnap kaptok egy bővebb beszámolót a TCW dobozkáról.

5 megjegyzés :

  1. hát ez nagyon tetszik (: de én a helyedben örülnék az xs-es szájnak (amúgy tiszta lökött vagy, nem is xs-es :D), nekem elég telt ajkaim vannak, és utálom. ha kifestem, úgy érzem, az egész arcom egy nagy száj... :D nagy bánatomra épp ezért nem hordok piros szájfényt sem, pedig úgy tetszik ):

    VálaszTörlés
  2. néha úgy érzem, hogy nincs is szám:D

    VálaszTörlés
  3. Pedig nagyon szép szád van, örülnék neki :) Az enyém pici húsi és tök formátlan...:(

    VálaszTörlés
  4. na ne idegesíts:D pedig neked aztán szép szád van. meg a szemed is tök szép nagy.:)

    VálaszTörlés
  5. Haha, én is pontosan azt érzem mint Janka, amikor erősebb színűre csinálom a szám. Túl nagy :D
    Viszont, ha te szájkontúrcerkával a szájad körvonalát körülrajzolod, akkor nagyobbnak tűnhet :)

    VálaszTörlés