2011. március 3., csütörtök

BolondZsófi csapó 1 - baba

Nos, ez az, amiről az első bejegyzésemben írtam. A bolondság...:D Erre most mindenki mondhatja, hogy "jól van Zsófi, van időd...". DE! Szerintem mindenki tud arra időt szánni, amit igazán szeretne megtenni. Persze vannak kivételes esetek is, mielőtt bárki nekem ugrana, hogy neki márpedig tényleg nincs ideje.:)

Na szóval! Ezt gondoltam elsőként megosztani. Nem tudom mennyire lesz igény ilyen zagyvaságokra, jelezzétek majd kérlek!

Magyarázatként annyit fűznék hozzá, hogy régebben is kitaláltam ilyesmiket (ezerarcú Zsófi néven futottak:D), ezek már a korábbiak továbbfejlesztései, és szeretném még csiszolgatni a témákat a későbbiekben.





Sajna a második képen belógott az objektív, de nem akartam emiatt kitörölni. Tudom, elég hülye fejet is vágok, de úgysem az a lényeg.:D

4 megjegyzés :

  1. Nagy királyság :D Imádom a ruhát és a rúzst! *-*

    VálaszTörlés
  2. nagyon jóóóó :) eszméletlen :) ruha, haj, smink :D

    VálaszTörlés
  3. köszönöm:D szóval legyen még ilyen..:)

    VálaszTörlés