2011. március 5., szombat

BolondZsófi csapó 2 - Luke Steele arcfestés

Ez most rendhagyó post, mert nem igazán ilyesmit terveztem, csak egyik héten nagyon rácuppantam erre a számra, meg a zenekarra is, aztán elnézegettem a klipben Luke Steele arcfestését, és úgy döntöttem, meg akarom csinálni.:D Az Empire Of The Sun - We Are The People c. számáról van szó, amit szerettem már régebben is, de kb. két hete előástam újra.:)




Az eszközök:


Az ecseteket még az Ikeában vettem. Imádom az Ikeát, beköltöznék oda, de ezek az ecsetek borzasztóan rosszak.:D Nem is kerültek sokba, gondoltam egy próbát megér a dolog, a jó ecseteimet meg nem akartam erre használni, sem a festőecseteim, a sminkecseteket meg pláne nem, ezért vettem ezeket elő. Az arcfestéket játékboltban vettem. Nem bonyolítottam a dolgot, gondoltam a célnak biztosan megfelel, habár ezzel egyenletesen festeni képtelenség volt, de mivel a klipben sem valami szabályos a festés, ezért én sem törtem magam, hogy ennél pontosabb legyen.

Maga a festés:


Az arcfestéken kívül egy Essence Smokey Eyes ceruzát használtam még, azzal csináltam meg a szemem és a szemöldököm.

Remélem azért tetszik!:)

A többi közül még nem tudom melyiket tegyem fel elsőként, mert utólag nézve már egyikkel sem vagyok megelégedve, bár írtam valamikor, hogy mindegyiket fejlesztem tovább mindig a fejemben, illetve állandóan születnek új ötleteim, csak győzzem őket megvalósítani is.:)

Ééééés!
Ezúton köszönöm ismét minden követőmnek, hogy velem tart!:)

2 megjegyzés :