2011. március 6., vasárnap

BolondZsófi csapó 3 - dark

Mára valószínűleg csak ezt a postot kapjátok sajnos. Odaadtam apunak a gépem, amivel ide szoktam fényképezni, a másikhoz meg még nincs makroobjektívem.

Pár szó a témáról... Azóta, hogy készítettem, szinte teljesen újragondoltam részleteiben, szóval esélyes, hogy hamarosan lesz egy 2.0-ás változat.:) Remélem azért tetszik!


Azt sajnálom, hogy ezeknél még nem csináltam közeli képeket szemről, szájról. De majd ezután figyelek erre. Akkor még nem tudtam, hogy blogot fogok írni, és még fel is teszem őket.

További szép vasárnapot!

5 megjegyzés :

  1. Nagyon durva! :D:D Először meg sem ismertelek! Tetszetős! :)

    VálaszTörlés
  2. bejön :D
    milyen fajta rúzst használtál?

    VálaszTörlés
  3. örülök:) L.A. Girl rúzs, plusz fekete Essence szájfény a limitált szériás Twilight Eclipse kollekcióból

    VálaszTörlés
  4. nagyon jóóóó! a pink tincsek meg nagyon ott van :)

    VálaszTörlés