2011. március 9., szerda

BolondZsófi csapó 5 - retro(?)

Ne haragudjatok, sajnos később értem haza, mint terveztem, plusz holnap php dolgozat is lesz, szóval nagyon nem volt időm fényképezgetni, de cserébe most egy újabb bolondságom osztom meg veletek. Hétvégén (ha minden jól megy) néhány ötletemet lesz időm megvalósítani.:) Ha van rá igény, csinálok képeket a parókáimról, habár csak 5 van, de hátha érdekes lehet.:)



(Ha valakinek van más címötlete, örömmel fogadom, mert nem tudtam nagyon hogy elnevezni.:D)

Szép estét!

9 megjegyzés :

  1. Aranyos nagyon, és engem érdekelnek a parókák. :)

    VálaszTörlés
  2. Jó a szemöldököd!:P Puszi: az új követőd :D

    VálaszTörlés
  3. '...csak a kíváncsiság kedvéért, mire jó neked egy szög a nyelvedben?'

    VálaszTörlés
  4. valamikor nagyon régen megtetszett, aztán gondolkodtam rajta 5 évet, hogy legyen-e. végül 19 évesen megcsináltattam.

    VálaszTörlés
  5. Olyan jókedvet és vidámságot sugároznak a képek, hogy öröm nézegetni őket, nagyon tetszik. Imádom a színeit! :)

    VálaszTörlés