2011. március 13., vasárnap

BolondZsófi csapó 6 - szőke 1.0

Ez még egy nagyon 1.0-ás verzió, azóta már jó pár dolgot kitaláltam hozzá, szóval ebből nagyon hamar jönni fog egy következő, felfejlesztett változat. Legalábbis azt hiszem!:) Remélem azért így is tetszeni fog Nektek! Azt sajnálom, hogy azoknál, amiket már megcsináltam korábban, nem készítettem közeli képeket, de ezután majd figyelni fogok erre is.



Őszintén bevallom, nem kicsit tartok tőle, hogy valami hülye oldalon végzem ezek miatt a bolondságok miatt... Remélem nem. Nem azért csinálom őket, hogy erre tévedő cseppet sem kedves emberek visszaéljenek a szórakozásommal. Úgyhogy innen is kérem, ne tegyen senki olyat, aminek ő maga sem örülne, ha vele csinálnák! Köszönöm!

Hamarosan jön a felújított verzió...

4 megjegyzés :

  1. Tiszta Barbie vagy, főleg a 2. képen. A napiszartól olykor én is tartok, de megéri a kockázat, mert én nagyon örülök ezeknek a képeknek. :)

    VálaszTörlés
  2. a tükrösnél vakuzni illett volna a kívánt hatás elérése érdekében :)

    VálaszTörlés
  3. olyan is lett, de a végén még valaki azt hiszi, hogy ez komoly:)

    VálaszTörlés
  4. engem egyszer feltettek a puruttyára. túl lehet élni :)

    VálaszTörlés