2011. március 23., szerda

BolondZsófi - PinUp 1.0

Sziasztok!

Ma előástam jó pár régebbi képem, köztük ezeket is. Szemek, körmök, szájak is kerültek elő, szóval valószínűleg majd kaptok belőlük párat a közeljövőben.:) Ezeket a képeket nyáron csináltam talán, azóta természetesen ezt is kicsit újragondoltam, tehát valamikor lesz belőle felújított verzió. Addig is érjétek be ezzel, kérlek!:) Remélem tetszik. Műszempillát is tettem hozzá, de sajna csak a szempillához tartozó ragasztóm volt, szóval pikk pakk le is jött.:D


6 megjegyzés :

  1. Nagyon szép lett és jól is áll neked! Mint egy igazi pin up girl!
    Eddig ez a sminked tetszik a legjobban! :) :D

    VálaszTörlés
  2. tyűű, de jó, pedig ezt már elég rég csináltam. úgyh külön öröm, hogy ez tetszik a legjobban.:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon, nagyon jól áll ez a stílus neked, nagyon szép vagy. Nekem is talán ez tetszik eddig a legjobban, annyira jól áll. :)

    VálaszTörlés
  4. Imádom a pin-upos sminkeket :D

    VálaszTörlés