2011. március 10., csütörtök

CC rendelés - L.A. Colors mono, NYX paletták

Sziasztok drága Követőim (és NemKövetőim)!
Megkésve bár, de törve nem... Itt vagyok újra a megígért képekkel.:)


L.A. Colors Eyeshadow (PE211 Berry)

Természetes fénynél és vakuval, alap nélkül és alappal.
Ezt azért választottam, mert szerettem volna kipróbálni egy színt, plusz talán akciós is volt ráadásul. Amikor meglett, azt hittem, nem fogom sokat használni. Ehhez képest gyakran előkerül. Nagyon szeretem a színét. Szép, pigmentált, csillámok vannak benne. Szuper!:)

NYX Eyeshadow (Beanie/Red Bronze/Red Bean)


Természetes fénynél és vakuval, alap nélkül és alappal.
Ez is nagyon jó választás volt, szép sminkeket lehet készíteni ebből a 3 színből. Főleg a legvilágosabb színt szoktam használni. A középső rózsaszínnél kicsit pirosasabbra számítottam, helyette viszont egy egészen rikító rózsaszínt kaptam. Nagyon tetszik ezekben a kis 3 színű palettákban, hogy a tetején egy csíkban látni a színeket.

NYX 5 Color Eyeshadow The Carribbean Collection (ESP5C 03 I dream of st.kitt)

Természetes fénynél és vakuval, alap nélkül és alappal.
A Douglas-ben kapható 5 színű paletták egy az egyben ilyenek, mint ez a NYX. Onnan, mint már korábban írtam, a lilás színűt vettem meg, ezért rendeltem ezt a barnást. A színek nagyon jól kombinálhatók. A 2. barna és a fehér matt, a két szélső szín fényes, a középen található sötétbarna pedig csillámos. Ha natúr sminket csinálok, szinte biztos, hogy ezt használom hozzá.

Még ma teszek fel sminket is!

1 megjegyzés :

  1. NYX Eyeshadow (Beanie/Red Bronze/Red Bean) Ez nagyon tetszik , az én színvilágom :)

    VálaszTörlés