2011. március 4., péntek

CC rendelés - L.A. Colors paletták

A két ötös palettát nagyon szeretem, ahogy láthatjátok is, használom őket.:) Bocsi, hogy csak így kaptok róluk képet, de karácsonykor még nem gondoltam, hogy blogot fogok írni, azóta pedig már egy párszor előkerültek. Ők lennének a mai post főszereplői:


L.A. Colors EP104 Ocean Breeze

Természetes fénynél és vakuval, alappal és alap nélkül.
Ez a paletta a kedvencem. A feketét és a fehéret sokszor használtam belőle más színekkel, amikor megkaptam. Jól pigmentált mindegyik szín, ez elmondható a másik két palettáról is. Alapból fényes felületük, alul viszont már nem... Csalódtam.:D Bár ennek ellenére  is felkenve fényesek. Valamikor a H&M-ben vettem egy 10es palettát, ami jól átvert. Majd írok róla később. A képeknél ecsettel kentem fel őket. Csomagolásról annyit, hogy kicsit nehéz kinyitni. Én körömmel szoktam, amit meg is bánok, amikor ezzel teszem tönkre a lakkot.:D

L.A. Colors EP103 Circus

Természetes fénynél és vakuval, alappal és alap nélkül.
Hasonló jókat tudok mondani erről is, habár ezt olyan gyakran nem veszem elő, mint a másikat. Nagyon élénkek ezek a színek ahhoz, hogy bármikor használjam, de meg szeretnék velük barátkozni a mindennapokra is.:) Bár mostanában, ha valami színeshez van kedvem, akkor is a 88-as palettából keresgélek.

L.A. Colors GP84 Ginger


 Csak hogy lássátok az apró ezüstös csillámokat a színekben.
Természetes fénynél és vakuval.
Semmi rosszat nem tudok mondani erről a palettáról sem. Az ezüstös csillámok viszont szerintem sokakat zavarnának benne. A barnás árnyalatokban nekem sem tetszik annyira, a kékben, lilában, rózsaszínben és feketében viszont kifejezetten. Itt alapozóra kentem fel a színeket ecsettel.

13 megjegyzés :

  1. ezeket te hol szoktad megvenni?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó színek, de az abszolút kedvencem a Circus, az kell nekem is.

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép színeik vannak *.*
    használatban is tehetnél fel képeket! :)

    (és engem is érdekelne, hogy hol szerezted be őket)

    VálaszTörlés
  4. Szép színek, nekem inkább mattként jobban tetszene, de így is bejövős.
    Érdekes a negatív kritikád a H&M-es palettáról, nekem van egy 36-os, és egyszerűen nem tok betelni vele XD

    VálaszTörlés
  5. http://www.cherryculture.com/
    innen rendeltem őket.

    Hoshi: azzal a palettával én is szemeztem azt hiszem, de tartottam tőle, hogy úgy járok vele, mint a másikkal. majd teszek fel képet róla!

    VálaszTörlés
  6. Képzeld... itt Pesten mellettünk az Árkádban nyílt egy L.A Colors bolt!! :)

    VálaszTörlés
  7. jahm, hallottam már, hogy pesten is vannak üzletek. most keresnek L.A. Colors v L.A. Girl nagykövetet, de lehet, hogy mind a kettő. sőt talán pont ma ér véget a szavazás róla.:D mázlisták vagytok, van hova menni beszerzésre.:)

    VálaszTörlés
  8. én nagyon örültem neki :3
    mikor megláttam h új bolt lesz, aztán kitették a plakátot...*.*

    VálaszTörlés
  9. L.A. Colors bolt nyílik most épp Mosonmagyaróváron is, ha jók az infóim.:)

    VálaszTörlés
  10. ez a nap legjobb híre, köszi, hogy megírtad!:)

    VálaszTörlés
  11. gondoltam megosztom Veled, hogy tegnap voltam az üzletben és kicsit csalódtam... a termékek nagy része mellől hiányzik a teszter és az eladó személye sem nyert meg, így nem vásároltam. majd talán legközelebb :)

    VálaszTörlés
  12. fúh, hát oda nekem is be kellene néznem.:D óváron merre nyílt az üzlet? kár a teszterért, zsákbamacskát én sem akarok venni.:S

    VálaszTörlés