2011. március 11., péntek

CC rendelés - L.A. Colors szájfény, L.A. Girl rúzs

Velük folytatom a karácsonyi rendelésem bemutatását.


- L.A. Colors brilliant shine glitter gloss (LG820 Rosy Pink)
- L.A. Colors brilliant shine glitter gloss (LG819 Baby Blue)
- L.A. Colors moisturizing lipgloss (LG884 Antique Gold)
- L.A. Girl Créme Lipstick (LC554 Dreamer)





Meg kell, hogy valljam, az első kettő nem igazán tetszik. Kb. 4-5ször kell megmártanom a kis "ecsetet", hogy ilyen legyen a szám. A színeket egyáltalán nem adják vissza, ami végül is nem feltétlenül baj, de így a kettőnek hiába más a színe, ugyanazt az eredményt kapom, csak a pirosasban piros kis csillámszemcsék vannak, a kékesben pedig kékek. Utóbbinál valamennyire látszanak ezek a szemcsék, a pirosnál viszont nem. Vagy megmártogatom még párszor az ecsetet... Az utolsótól viszont teljesen el vagyok ájulva, nagyon tetszik. Igazából nem sokat kell vele babrálni, hogy ilyen gyönyörű legyen az eredmény. Tökéletes fedi a szájat, elég 2-3 alkalommal belenyúlni a tubusba. Az állaga mindegyiknek sűrűbb, mint amit megszoktam, ez az aranynál különösen jó. Ha összeszorítom az ajkaim, sem látszik ki a szájfény alól a szám természetes színe. És ahhoz képest, hogy egy szájfényről beszélünk, nem is rúzsról... Nagyon szép! Bár ez az Antique Gold nem éppen az a szín, amit akárhova lehetne használni sajnos.:D Bánom, hogy nem rendeltem ebből a fajtából másfélét.



Na igen, ez a rúzs sem a mindennapokra való.:D Bár nekem nagyon tetszik. Ki tudja... Lehet egyszer még úgy fogom érezni, hogy egy metálbanda gitárosa akarok lenni.:D Ha máshoz nem is, a hülyeségeim megvalósításához nagyon jó kis eszköz. Főleg, hogy már nagyon rég kerestem fekete rúzst. Amikor rendeltem, még nem tudtam, hogy a Miss Sporty-nak is akad a polcán fekete, na de sebaj.:) Finom krémes állaga van, amit én ugye nagyon szeretek. Viszont ezzel már picit többet kell pepecselni, hogy szép legyen (amint látjátok, annyira nekem sem sikerült most esztétikusan felkenni). Nem árt bevetni egy fekete ceruzát, de mivel csak a rúzst akartam magában bemutatni, nem használtam hozzá mást itt.

Hamarosan teszek fel képeket a parókákról...

2 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik az arany színű :) Kár hogy nem lehet az ilyen színű szájfényeket / rúzsokat mindennap hordani :( remélem egyszer eljön az idő hogy bármikor bármilyenre kifesthetjük az ajkainkat :D

    VálaszTörlés
  2. szerintem még el fog jönni:)

    VálaszTörlés