2011. március 5., szombat

CC rendelés - NYX szájfények, rúzsok

Jöjjön a karácsonyi rendelés következő adagja. Egy csokorba szedtem a NYX szájfényeket és rúzsokat. A következő adagnál úgy terveztem, hogy sminket is teszek hozzá, mert találtam képet, ami még megosztásra vár, és 3 dolgot biztosan használtam annál, amiről még nem írtam. Na de most a NYX-ek!




Szájfények:
- NYX Gloss RLG 04 Golden Red
- NYX Gloss RLG 36 Ballerina Pink
- NYX Gloss RLG 25 Bronze




Természetes fénynél és vakuval.
Mindegyik szájfény nagyon szép, elégedett vagyok mindegyikkel. A piros nem az a tolakodó, feltűmő piros, bár attól is függ, mennyit teszek belőle a számra, illetve van-e alatta rúzs, de nálam ez még egyáltalán nem tartozik a feltűnő kategóriába. A Ballerina Pink-ről nem látszik, hogy mennyire hihhetetlenüüül rózsaszín.:D Nem is tudom megfogalmazni milyen színe van. Nagyon szép egyébként. Olyan igazi Barbie rózsaszín. Legalábbis emlékeim szerint a Barbie házamnak hasonló volt a domináns színe.:D A bronzot leginkább kíváncsiságból rendeltem, viszont van egy L.A. Colors szájfényem is ebből a rendelésből, ami szintén bronzos, illetve antik arany hivatalosan. Majd úgyis látjátok. Ez a NYX bronz is tetszik, de az L.A. Colors arany az valami hihetetlen. Mintha folyékony fémet kennék a számra. Majd meglátjátok később.:)

Rúzsok:
- NYX Lip Smacking Fun Colors LSS 602 Sash
- NYX Diamond Sparkle Lipstick DS Sparkling Beige






Természetes fénynél és vakuval.
Mindegyik rúzsnak nagyon finom krémes állaga van. A rózsaszínben is találhatók apró csillámok, viszont felkenve nagyon szép, metálos rózsaszínt kapunk. A kép nem is igazán adja ezt vissza, élőben sokkal sokkal szebb. Mindenkinek ajánlom, aki szereti a rózsaszínt! A másik rúzsban sokkal nagyobb arany és ezüst csillámok vannak, amiket már a szánkra kenés közben is érezhetünk, ahogy enyhén karcolják az ajkakat úgymond.:) Szép ez is, egyetlen bajom van vele. Ha nem vigyázok, a szám környéke tele lesz csillámokkal, szóval csak óvatosan!:)

1 megjegyzés :

  1. Már régóta kinéztem a NYX Sparkling rúzsait! Nagyon tetszik a tiéd, érik a rendelés. :)

    VálaszTörlés