2011. március 29., kedd

Essence újdonságok 1. (+1)

Harmadszorra állok neki a postnak, remélem most már nem fog velem szemétkedni a szerkesztő, mert nagyon mérges leszek.:D Szóóóval. Tegnap ugye csak egy rövid kis előzetes bejegyzést sikerült összehoznom. Kárpótlásul ma viszont kaptok rengeteg képet, plusz ma sikeresen beszereztem egy repedezős fekete lakkot is, de még akad néhány dolog, amit nem tudtam megvenni, mert elkapkodták előlem, tehát még lesz folytatás a későbbiekben.:)

+ a repedezős lakk

Essence Stay with me longlasting lipgloss (01 me&my icecream) - 649Ft






Nem pont erre a színre vágytam, de végül ezt választottam abból, amik még nem fogytak el. Az ecset feje nekem nagyon tetszik. Formájának köszönhetően több szájfényt vesz fel, mint egy hagyományos ecset. Legalábbis én így vettem észre. Habár ennek ellenére is többször meg kell mártani, hogy a képen látható eredményt elérjük. Nem ájultam el egyébként ettől a szájfénytől... Sokat pepecseltem vele, mire nagyjából sikerült egyenletesen eloszlatnom a számon, és elég volt egyszer összeszorítanom egy picit az ajkaim, hogy összegyűljön a szín egy csíkban. Plusz a szám ráncaiban (ránc?:D) is több összegyűlt belőle. Szóval nem tervezek más árnyalatot beszerezni belőle.

Essence mini lipgloss set (01 devil's love & kisses) - 699Ft



Hogy lássátok, mekkorák kb.





Narancs


Rózsaszín


Fehér
A legjobb szó erre a kis készletre szerintem a tündibündi.:D Magában a kis doboz is elég kicsi ahhoz, hogy bárhol elférjen, hát még a szájfények külön-külön. Szóval praktikus, könnyen magatokkal tudjátok vinni bárhova, akár zsebben, tolltartóban is. Engem legjobban a fehér fogott meg. Mintha sűrű ezüst csillámot kennék a számra. Szikrázó... Persze az anticsillámfanoknak nem fog tetszeni. A másik kettőben is vannak apró csillámok, de inkább csak a rózsaszínnél látszanak, abban is picit.

Essence Colour & Go (52 out of my mind) - 349Ft


Kép forrása: http://www.essence.eu/




Egy és két rétegben felkenve.


Na, ezzel a lakkal jól megszívattam magam. Nem véletlenül tettem ki a promoképet is róla. Én bíztam benne, hogy az a lila fény is valamilyen körülmények között előbukkan majd, de hát sajnos nem vettem még észre semmilyen fényviszonyok között sem. Az üveget közelről (nagyon közelről!!!) nézve, látni valamennyire, hogy vannak a lakkban lilás csillámok is, de felkenve ebből annyit sem látni, mint az üvegcsét bogarászva.


A másik dolog pedig, hogy már volt egy szinte teljesen ilyen lakkom, csak Miss Sporty. Pontos színárnyalatot sajnos nem tudok mondani, mert mindenről leszedek mindig mindenféle matricát, de biztos kiszúrta már a Ti szemeteket is, ha kicsit többet nézegettétek a Miss Sporty körömlakkokat. Sajnos a képek nem adják vissza a lakkok zöldes fényét. A különbség a két márka között annyi, hogy az Essence-nél sokkal inkább látszik ez a zöld fénylés, mint a Miss Sporty-nál. Szóval ha a kettő közül kellene választanom, emiatt engem az Essence jobban megfogna.

Essence multi action smokey eyes mascara - 799Ft





Mit is mondhatnék erről a szempillaspirálról... Szerelem első látásra. Már kerestem jó ideje a tuti befutót. És most! Megtaláltalaaaak!!!:D Van egy szempillaspirálom, amit nagyon szeretek (és még nem is írtam róla, de ami késik nem múlik), de az inkább csak hosszabbít, nem dúsít. De ez! Nagyon jó vétel volt. Hjáj... Bátran ajánlom mindenkinek, aki még keresi az igazit. És! Nem szponzorál az Essence!:D Pedig nem bánnám...:D

És a bónusz!

Essence nail art Cracking top coat (fekete) - 499Ft




A kivitelezés nem a legtökéletesebb, és a körmömet is muszáj volt levágnom jóóó picire, szóval elnézést, hogy nem a legszebbek a képen, de úgysem ez a lényeg most.:) Már nagyon vártam ezt a lakkot, és cseppet sem csalódtam. Egy élmény nézni, ahogy a fekete lakk repedezve megszárad a másik szín felett. Nagyon jó! Gyorsan megvan, és látványos az eredmény. A feljebb említett két lakkra kentem fel a képhez. Sajnos sikerült belenyúlnom (persze, hogy a vonaton kell nekiállni körmöt lakkozni, mert nem bírom ki hazáig:D). A csomagolásról csak  annyit... Vajon ki találta ki, hogy a teljesen fekete üvegre fekete betűkkel írjanak rá apró betűs szöveget?:D Végül is mikor kifogy, megtudom mi volt ráírva..

Remélem kárpótoltalak benneteket a tegnapi kihagyás miatt! További szép estét!
(csak sikerült megírni a postot:D)

15 megjegyzés :

  1. Tuti megveszem a szájfény szettet és egy ilyen töredezős körömlakkot :$

    VálaszTörlés
  2. Tényleg szép pillákat csinált neked ez a spirál! Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is pont ez a Miss Sporty lakk jutott eszembe róla, így nem is vettem meg...
    Én fehér töredező lakkot vettem, de az nem olyan jó...mi a titka, hogy a tied ilyen jó lett???

    VálaszTörlés
  4. ilyen lakk mostmár nekem is kell! :D csak most műkörmöm van :D majd ha lenőtt,és le tom szedni, veszek ilyen lakkot! :D
    Biztos azér van ráírva feketével,mert ez vmi titkos infó,amit nem szeretnének,ha megtudnánk vásárláskor.... XD
    Mondjuk,hogy csak saját felelősségre használd,mert káros anyagokat tartalmaz....XDXD :P
    Sose lehet tudni :)

    VálaszTörlés
  5. Zsuzsi! a jobboldali nekem sem sikerült olyan jól. a balt nagyon gyorsan felkentem és hagytam száradni, a jobbnál még egyszer megmártottam az ecsetet, azért nem repedezett meg rendesen baloldalon. semmi extrát nem csináltam egyébként, csak lekentem úgy, hogy a fekete szín teljesen elfedje a kéket, és vártam.

    VálaszTörlés
  6. Mesy! én is ilyenekre gondoltam!:D:D meg, hogy valami veszélyes figyelmeztetés, amit kötelező ráírni, de ha látnánk, nem vennénk meg..:D

    VálaszTörlés
  7. Nekem alig látszik ki a fehér alól a másik szín...pedig annyira vékonyan próbáltam kenni...nem értem...:(((

    VálaszTörlés
  8. Hát annyi eszük csak volt a tervezőknek,hogy nyilván fekete lakk is kerülhet az üvegekbe,és a fekete felirat nem valószínű,hogy láccik a fekete háttérben! XDXD
    Nemtom a többi üvegen is fekete van e,mert talán 1 Essence lakkom van mindössze...én a Moyra lakkokat kedvelem! :)

    VálaszTörlés
  9. Na...az enyémen is feketén van írva...úgyhogy elárulom a nagy titkot....az van németül, angolul és talán franciául, ami a magyar matricán! :)

    VálaszTörlés
  10. Ez enyém ilyen...jó csúnyán lett most festve...csak gondoltam gyorsan megmutatom...

    VálaszTörlés
  11. http://kepkezelo.com/images/54muomxkei2xxwv9yk77.jpg

    VálaszTörlés
  12. hm.. ez tényleg nem úgy néz ki, ahogy kellene neki.:S kipróbálom majd én is.

    VálaszTörlés
  13. Ok, vettél fehéret is?
    Nem lehetek ilyen szerencsétlen. :(

    VálaszTörlés
  14. mééég nem:D az is tetszik, de nekem a fekete volt a cél.

    VálaszTörlés
  15. Na..kíváncsi leszek, ha veszel fehéret, mert a húgom is vett és neki sem működik így, viszont a fekete tökéletes. :(

    VálaszTörlés