2011. március 28., hétfő

Essence újdonságok 1. (előzetes)

Most sajna hosszabb postot nem tudok írni, hosszú napom volt és hulla vagyok. A képeket még nappal megcsináltam gyorsan, de nem tudtam feltenni, mert tegnap a laptopomnak valami baja volt, amit mára sem sikerült makulátlanul megoldani.:S Na mindegy, most fel tudtam tenni a képeket, de mivel megint korán kelek, most csak egy előzetes képet kaptok, hogy miket vettem. Ezekről bővebben írok holnap! Köszönöm a megértéseteket!


A termékek név szerint:
- Essence Stay with me longlasting lipgloss (01 me&my icecream)
- Essence mini lipgloss set (01 devil's love & kisses)
- Essence Colour & Go (52 out of my mind)
- Essence multi action smokey eyes mascara 

6 megjegyzés :

  1. Ezt a szájfény szettet kerestem tegnap,de ki volt fosztva:(

    VálaszTörlés
  2. én is még szerettem volna pár dolgot venni, de nagyon kifosztották a polcokat.:S ma megyek egy másik üzletbe szerintem, hátha.. bízzunk benne:)

    VálaszTörlés
  3. A szájfényekre kíváncsi vagyok. :)

    VálaszTörlés
  4. Én is a szettre vágyok nagyon *-*

    VálaszTörlés
  5. Zsófi, a szempillaspirál mennyibe kerül?

    VálaszTörlés