2011. március 26., szombat

H&M Glitter eyeshadow Palette


Na, rá mondom én, hogy totális átverés volt. Mikor megláttam, nagyon örültem, hogy micsoda szikrázó fényes színek, aztán pofára estem itthon 2 smink után.:D Ne haragudjatok, hogy már csak így, összerondítva tudok képet mutatni róla, de hát megvan már egy ideje, és ahogy egyszer írtam korábban, nem gondoltam, hogy blogírásba fogok kezdeni.:) Hát szóval igen... Láthatjátok, amiről beszélek. Jó pár színnél a felső réteg után teljesen máshogy néz ki a festék. Ez nekem főleg a türkiznél, barnás bronznál, sárga aranynál volt elkeserítő. De mindegyik színnél igazából. 



A felső részeken próbáltam a felső rétegek színét megmutatni, amennyi még maradt belőlük. Nem tudom, mennyire látjátok a képen. Talán a jobb alsó, barna színnél, ami bronz volt felül, és a felső jobb oldali türkiznél látszik... Az a türkiz... nagyon szép fényes volt a felső réteg, majd elájultam.:D És amilyen lett. Egy nagyon világos színbe ment át. Nem csak a kép, és nem is azért világos, mert a fényt verte ennyire vissza. Ez tényleg ilyen lett sajnos.:S Szépek a színek, pigmentáltak is, de ha ilyen színeket akartam volna, nem ezt a palettát veszem meg... Kár, hogy a H&M-ben nincs teszter.

Holnap írok a TCW dobozkáról! Soook-sok képpel!

5 megjegyzés :

  1. http://hard--candy.blogspot.com/2011/03/koszonetnyilvanitas-glamour-tcw.html

    itt írtam róla egy pöttyet, meg van kép is. egy helyes kis sminkszett.:)

    VálaszTörlés
  2. amúgy ezek a színek sem csúnyák szerintem, persze idegesítő lehet ha pont azért veszed meg hogy csillámosabb színeid legyenek aztán meg egyáltalán nem lesz olyan. én is vettem múltkor egy kisebb palettát a H&M-ből. ott is ugyanez volt a helyzet hogy a teteje tiszta csillám alatta meg majdhogynem teljesen matt. mondjuk én örültem neki mert a csillámos nem is volt olyan szép.

    VálaszTörlés