2011. március 14., hétfő

Kék smink

Tegnap délután kicsit sminkelgettem. Ez lett az egyik eredmény.



Arc:
- Maybelline AffiniTone alapozó (03 light sanbeige)
- Catrice mineral powder (010 natural beige)
- Essence stay natural korrektor
- Carlo di Roma pirosító
- Essence shimmer powder (01 prettylicious)



Szem:
- Artdeco eyeshadow base
- Essence colour & shine eyeshadow (06 bling bling)
Essence colour & shine eyeshadow (04 simply me)
Essence colour & shine eyeshadow (05 pretty rockin')
- Essence duo eyeshadow (09 summer flirt)
- L.A. Colors (Ocean Breeze - fehér)
- Miss Sporty szemceruza (001)
- Vera cristal Long Lash Mascara (ezt még brands.hu-ról rendeltem egy kupac Carlo Di Roma termékkel, igazából ez a szempillaspirál tetszik eddig legjobban azok közül, amik a kezemben voltak, majd írok róla:))


Száj:
- Essence rúzs (01 Frosted)

5 megjegyzés :

  1. Hűűű! Nekem ez lett kedvencem!:) Szép lett nagyon, és nem "nyomja el" az arcod, hanem kiemeli.

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép ez a kék szín, tök jól áll :P

    VálaszTörlés
  3. Tökjó lett :) Szerintem mindig írd le hogy mit használsz, engem érdekelne :D meg szerintem másokat is :)

    VálaszTörlés