2011. március 18., péntek

A kis kék Nivea doboz másképp

Nem igazán sminkes post lesz, de azért remélem nem felesleges.:) Mostanában szeretek ilyen kis kék dobozos Niveát magammal hordani, mert nagyon gyorsan kiszárad a kezem és ez jó rá.:) Korábban volt ezeknek a kis dobozkáknak egy limitált kiadása, amire köveket festettek, engem különösebben nem fogott meg, még ha igazi kövek lettek volna a csomagoláson, akkor esetleg... És mivel elég unalmas egy idő után ez a sima snassz kék doboz... Plusz ha csak bedobom a táskám aljára, kopni is kezd... Úgy döntöttem feldobom egy kicsit.:) Elég sok ötletem született, hogy miket lehetne rá festeni, végül ilyen kis egyszerű virágos lett.


Körömlakkal csináltam. Sokak szerint ez pazarlás lehet, de nálam nem nagyon fogyott még ki körömlakk... Előbb száradnak be, minthogy elfogyjanak, szóval valahol még sem pazarlás, sőt.:) Először lefestettem zöldre, aztán rá a virágokat. 


Ezt a képet pedig épp az előbb mutatták, gondoltam megosztom Veletek! Jópofa.:)


5 megjegyzés :

  1. Cukik ezek az állatos ajkak! :) :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett! szeretem a kreatív dolgokat :D
    a szájas emberkét meg imádom! olyan jókat szokott alkotni! <3

    VálaszTörlés
  3. Jó lett. :D Én is tervezem, hogy nekimegyek a Niveás dobozkámnak, de én majd akrilfestékkel csinálom. Másra úgyse nagyon tudom használni.

    VálaszTörlés
  4. De jó ötlet!kipróbálom én is ezt az átfestést.:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett :) jajjj pandaaa <3

    VálaszTörlés