2011. március 12., szombat

Körömlakkjaim

Hát igen... A lakkozás azért már elég régóta "szenvedélyem".:D Főleg, mert igazából mindig is rágtam a körmöm, de ha kifestem és tetszik, ahogy kifestem, akkor nincs szívem lerágni...:) Bár mostanában elég rövidek, meg nem is festem őket 1-2 hete, hogy kicsit pihenjenek.:) Különösebben semmit nem fűznék a lakkjaimhoz.

Egy kis dobozkában tartom őket (amiben már nem férnek el sajnos:D), amiben eredetileg egy kis fali óra volt, nekem pedig pont kapóra jött.:) Nagyon szeretem a színeket, és szeretem ha a körmöm színe passzol a ruhámhoz. Vagy ha nem is vagyok színesben (ami gyakran előfordul), legalább a körmöm színe kicsit feldobja a fekete-fehéret.

Márka szerint rendszerezve...

... és színek szerint.

Köszöntöm az újonnan feliratkozott Követőket! Nem gondoltam volna, hogy ilyen rövid idő alatt ennyien lesztek. Végtére is, még csak alig kéthetes a blog. Nagyon örülök Mindegyikőtöknek! Köszönöm a figyelmet, igyekszem jól blogolni!:)

5 megjegyzés :

  1. Hűha, nagyon sok lakkod van, bár sosem elég belőle! :) Jók a S-he márkájúak? Mert nekem csak egy van tőlük, a 277-es számű, de nem bírom csíkmentesen felkenni :/ Nem tudom, hogy a színe miatt (gyöngyházas) vagy maga a lakk nem jó, így nem is mertem másikakkal próbálkozni.

    VálaszTörlés
  2. Nekem majdnem mindegyik S-he sima egyszínű minden cicoma nélkül, ezekkel én jól boldogulok, szépen fel lehet kenni őket, 2 rétegben nagyon jól fednek és egyenletesek. Egyedül talán a világos lilával szívtam meg (alsó képen a középső sor jobbról az 5.). Az majdnem teljesen áttetsző felkenve. Meg a nagyon világos zöld is ilyen belőle, de én voltam a figyelmetlen mikor vettem őket. Nem néztem meg jobban, hogy csillámosak-e vagy nem. De én bátran ajánlom őket egyébként. Bár olvastam már olyat más blogokon, hogy nem tartják őket elég tartósnak, de nálam ez attól függ minden lakknál, hogy milyen hosszú épp a körmöm, mert nagyon vékonyak, szóval a legtöbb nálam lepattog pár nap után, ha hosszabbra hagyom nőni.

    VálaszTörlés
  3. hello
    bár már megkaptad valakitől de nekem akkor is te vagyaz egyik :)
    "bolondzsófi" postjaid fenomenálisak :P

    VálaszTörlés
  4. köszönöm, örülök h tetszenek

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nagyon tetszik a blogod, így tovább! Én is nagy körömmatrica és körömlakk fan vagyok! cicaszem.freeblog.hu , itt megnézheted a legújabb szerzeményeim.:)

    VálaszTörlés