2011. március 21., hétfő

Köszönetnyilvánítás, Glamour, TCW

Egy gyors postot mindenképpen írok ma is, ne maradjatok friss nélkül.:) Sajna hosszabbra nem volt időm ma, eléggé összesűrűsödtek a tennivalók a mai vállalat gazdaságtan dolgozattal, és a holnapi php elméleti "nem is tudom minek mondjam"-mal. Hagyjuk is.:)

Ma meg is érkezett a nyakék, amit Millacsilla nyereményjátékán nyertem. Ezúton is nagyon szépen köszönöm Neki még egyszer!:) Van egy fekete estélyim, amihez nagyon jól fog kinézni szerintem.:)



Gyorsan csináltam most pár képet, ezért befigyel a füzetem is a háttérben.:D

És ami még nagyon fontos...

Ma meglett az 50. Követő!:) Nagyon örülök! Köszönöm szépen mindenkinek, hogy érdemesnek találja a blogom a követésre, és hogy rendszeresen olvassátok, amiket írok. Köszönöm továbbá a kedves és segítőkész hozzászólásokat, tanácsokat. Köszönöm azoknak is a figyelmet, akik követés nélkül is rendszeresen látogatják az oldalt! Jó tudni, hogy tetszik Nektek, amit csinálok!:)

Más téma...

Biztos sokan tudjátok, de aki még esetleg nem hallott volna róla. Április 8-10. között Glamour napok lesznek, az áprilisi Glamour-ral most kaptok egy szép nagy kuponfüzetet. Szóval ha nagy tavaszi vásárlást terveztek, érdemes beszerezni, mert rengeteg üzletben vásárolhattok a kuponok által kedvezménnyel. Néhány, amik pl engem megfogtak: Artdeco, C&A, Douglas, Heavy Tools, Jeans Club, Müller, L.A. MakeUp Store, New Yorker, Nike ésatöbbi ésastöbbi.:)


Éééés méég valami! Láttam már pár blogosnál TCW termékeket. Én pedig még korábban vettem egy egész nagy készletet, amiről már terveztem, hogy írok. Bár nem tudom, hogy kapható e még... Ha érdekel Titeket, jelezzétek, és írok róla minél előbb! Ha nem lesz nagy érdeklődés, hanyagolom, vagy majd valamikor később lesz róla post. Ő volna az:


Holnap 11-től szorítsatok, köszi!:D

3 megjegyzés :