2011. március 24., csütörtök

Márványos körmöm

Ez is a korábbról előásott képek közül való. Sőt, a PinUp postnál volt így lakkozva a körmöm. Biztos sokan ismeritek ezt a módszert, de remélem lesztek páran, akiknek új, és tetszik is!:)


(Kicsit túlment itt ott a vonalon, de az másnap már le is jött a bőrről.:))

Amire szükség van:
- 2 féle színű körömlakk (nálam itt fehér és rózsaszín, S-he)
- egy fogpiszkáló

Én minták rajzolásához is általában fogpiszkálót használok, ha pontos akarok lenni. Persze mindenkinek más a kényelmes és a praktikus, nekem ez jött be a legjobban.:) Mindegyik lakkból tegyél egy-egy cseppet a körmödre, a fogpiszkálóval pedig egyengesd el. Tádááámm, ennyi!

Sok sikert!


És egy kis apróság... A mai Tervezőgrafika óra termése: :D



6 megjegyzés :

  1. Erről még nem hallottam, köszi. :D

    VálaszTörlés
  2. húúh, megnyugodtam. akkor már megérte megírni a postot.:)

    VálaszTörlés
  3. Vajon a rózsaszín és ezüst is jól mutat?
    De a babakék és babarózsaszín biztosan :)
    Szombaton viszont jön a hugom,aki most vizsgázott műkörömépítésből...uh nekem csak mintát kell keresnem,ami francia alapra épül... :)

    VálaszTörlés
  4. szerintem jól nézne ki:) kár, hogy nekem semmi ilyen családtag nincs:D

    VálaszTörlés
  5. nekem is még csak egyszer csinált,mert ő Pesten lakik,én meg Mezőtúron :)
    Meg egy darabig nem is fog megint nekem csinálni,mert megyek 2hét múlva Londonba munkát keresni....

    VálaszTörlés