2011. március 1., kedd

Miss Rose és még egy kis véletlen DM

Nagyon sok jót olvastam már a blogokon a Miss Rose termékekről. Bár sokan Miss Rosé-nak írják, nem értem miért, az o-n van valami kis jel. Na mindegy, ennyit az én bogaraimról.:D Régebben egy kis 100Ft-os boltban vettem egy 5 színből álló kis Miss Rose palettát, mert akkoriban élénk színeket kerestem (ezután lett meg valamikor a 88-as paletta), de nem voltam még nagyon képben, mit merre találok, ezért megvettem. 395Ft volt.



Természetes fénynél és vakuval alappal és nélküle.

Pár hónapja pedig nyílt Győr belvárosában egy helyes kis bolt, ahol rengeteg kis kacatot lehet kapni. Ajándékbolt leginkább plüssökkel, bögrékkel, díszekkel, de vannak ékszerek, hajpántok, lakkok és egyebek is. Pl Miss Rose termékek. Pár hete láttam 3-4000Ft-ért egy nagyon nagy, kb. 88-as méretéhez hasonló nagyságú palettát is, de jobban nem mertem megnézni, mert letiltottam magam a vásárlásról 1-2 hónapra.:D Na de ma kiválasztottam egy négy színből álló szemhéjpúdert, és megvettem, 590Ft.



Természetes fénynél és vakuval alappal és nélküle.
Elégedett vagyok. Alig kell hozzáérni, hogy ezeket a szép színeket megkapjuk. Mindegyik jól pigmentált, selyemfényű, ahogy az a képeken is látszik. Többféle színben is találtam, mono és duo változatban is, de ez a négyes tetszett valahogy a legjobban. Mostanában próbálok olyanokat venni, amiket 100%, hogy bármikor használok is szívesen. Viszont!!! Ecsettel nem olyan könnyű felvenni a színeket. Próbáltam néhányfélével, de nehéz... Majd még kitapasztalom, hogy jó, de amit én szemhéjpúder-felvitelre használok, annak nem hajlandó megadni magát. Plusz óvatosnak kell lenni vele, mert nagyon puha, és ha nem vigyázunk, sok kárba mehet belőle, miközben kivesszük a helyéről. Remélem értitek, miről beszélek.:D Kicsit porzik, vagy olyan morzsás inkább, nem is tudom, hogy fogalmazzam meg. Nekem összeállt pici csomókban a tartóban. Majd csinálok később képet, amin látszik, miről hablatyolok.:)

Na és még valami a DM-ből. Tudom, tegnap írtam, hogy most egy darabig mellőzöm a rúzsokat és kistestvéreit. De 149Ft volt... És ha már megvettem, írok is róla pár sort.:) Tehát egy újabb Alverde rúzsról van szó.



(Idegesít, hogy kilóg itt a kép, de nem akart valamiért jó helyre állni.:S)


Egy kis defektje volt ennek a rúzsnak, mégpedig az, hogy valaki béna volt, és úgy tette rá a kupakot, hogy nem csavarta vissza rendesen a rúzst, gondolom emiatt lett 149Ft, engem viszont ez a kis hiba nem zavar. Összenyalogatva nem volt...:D Akárcsak a tegnapi, ez is elég kemény...:S Ahogy látjátok, nem is ér sok mindent, enyhe arany fényt ad a szájnak. Valahogy majd csak hasznát veszem. Mindennel úgy vagyok egyébként is, hogy valamire biztos jó lesz... Egyszer...:D

10 megjegyzés :

  1. mi a neve ami Győrben nyílt bolt? mert én is meg látogatnám, de nem is tudtam, hogy nyílt ilyen :(

    VálaszTörlés
  2. a nevét nem tudom. a baross út végén, mielőtt kiérnél a macskaköves részre, a kazinczy utcában mész balra és ott van. a kirakata tele van minden aprósággal, meg táskák és kendők vannak elé kipakolva. mellette pedig azt hiszem valamire gyerekruha üzlet van, aminél lufik vannak kitéve.

    remélem ezek alapján sikerül megtalálni.:)

    VálaszTörlés
  3. majd holnap megkeresem! Köszi :)

    VálaszTörlés
  4. egyébként Te tényleg Öttevényen laksz?Tiszta kicsi a világ!

    VálaszTörlés
  5. nincsmit:)

    wow, hát ezt honnan?:D amúgy igen, ott/itt lakom. te is talán?:D

    VálaszTörlés
  6. fúl véletlenül találtam rád...meg erre az oldalra is :) De nagyon jó :)
    Egyébként nem én nem öttevényi vagyok, csak a barátom lakik ott :) Azért is mondtam milyen kicsi a világ :)

    VálaszTörlés
  7. ééértem:) én csak örülök, hogy rám találtál:) pedig még csak 5 napos a blog:D

    VálaszTörlés
  8. :) de jó :) tiszta jó amit most töltöttél fel, nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  9. köszönöm, örülök h tetszik:)

    VálaszTörlés
  10. Na...azt a boltot én is meglesem...

    VálaszTörlés