2011. március 22., kedd

Miss Sporty rúzs és Essence duo

A legújabb szerzemények:


Miss Sporty rúzs (Dream 055)


Természetes fénynél és vakuval.


Szerettem volna már egy szép piros rúzst, úgyhogy kapóra jött, hogy akciós volt még mindig a Müllerben ez a Miss Sporty. Korábban írtam egy másik árnyalatról, a Party Girl színről. Azzal is elégedett voltam, úgy éreztem, ezzel sem lehet akkor baj.:) Rúzsok és szájfények tartósságáról sosem tudok mit mondani. Nálam mindegyik eltűnik vagy míg kiérek az állomásra, vagy mire beérek a vonattal Győrbe...:D 

Essence duo szemfesték (06 perfect match)


Természetes fénynél és vakuval, alap nélkül és alappal.
A szemfesték pedig... Még az akciózásból való, és rájöttem, hogy ilyen, nem annyira élénk zöld színem nem is nagyon van, plusz én szeretem ezeket a duókat. Ez már az 5. talán. Mindegyik elég gyakran előkerül. Bár pont most olvastam valahol, hogy sokan nem szeretik, mert nem tartós. Nem tudom... Én szeretem őket. Pláne ez is most 299Ft-ért. Pici, kényelmesen elfér a kis neszesszerben.

És két bónusz kép... Amikor Zsófi megőrül, és eszébe jut, hogy ezt mindig is szerette volna kipróbálni egy igazi piros rúzzsal.:D


Tudom... Nem kell mondani...:D

1 megjegyzés :

  1. jee! Szeretem őrült zsófit! :D
    Ha csak a nyakadon lenne, lehetne vámpírharapást is csinálni ;)

    VálaszTörlés