2011. március 11., péntek

Parókáim

Nos mivel úgy tűnik, érdekelhet Titeket, gondoltam lefényképezem őket.:) Egyik sem egy hú de szuper komoly paróka, szilveszteri vásárokban vettem mindegyiket. A kéket tavalyelőtt, a feketét tavaly, idén pedig kicsit elszállt velem a ló, és a másik 3at most.:D Szívem szerint már venném a következőket.. Kb. 1500 Ft-ba kerültek. Sehol máshol nem láttam még ennyiért, neten is nézegettem, meg most farsang miatt Müllerben láttam jelmezekkel és arcfestékekkel együtt. Majdnem elcsábultam, de egyik sem tetszett igazán.:) Szerencsére!:D Várok szilveszterig.:)


Szokásom post-it-ekkel felcímkézni dobozokat és mindenféle tárolókat kis rajzokkal, hogy mi van benne. Ezt már láthattátok a tárolásról szóló postomban. Mindegyik szépen összetekerve/hajtva benne van egy-egy zacskóban. Nagyon vigyázok rájuk, hogy ne kócolódjanak. A szőkéből direkt olyat kértem, ami még be volt csomagolva, mert ugye ezeket ki szokták csíptetni, hogy fel lehessen próbálni, és azt is szokták odaadni, ami ki van rakva. Legalábbis a legtöbb helyen.




Folyamatosan születnek az ötletek, hogy melyikhez mit lehetne kitalálni, szóval ha ügyes vagyok, és sikerül is őket megvalósítani, ellátlak Benneteket bőven BolondZsófiságokkal.

3 megjegyzés :

  1. én a szőke parókás verziókra vagyok kivi :)

    VálaszTörlés
  2. Jöhetne a fekete-pink csíkos paróka. Komolyan elgondolkodtam, hogy nekem is be kéne szereznem párat. :)

    VálaszTörlés