2011. március 19., szombat

S-he rúzs

Már korábban olvashattátok, hogy ügyes okos nagylány voltam, és én is kihasználtam, hogy a DM-ben most minden S-he termék féláron kapható. Ezzel a rúzzsal első körben nagyon szemeztem, de végül otthagytam. Olyat vettem volna inkább, amiben nincsenek csillámok, se semmi, de mivel olyat nem találtam, nem vettem végül egyet sem. Aztán második körben végül hazajött velem ez a kis kékség...:D

S-he - aqua shine lipstick (350Ft /ha jól emlékszem/)




Felkenve szerintem enyhe vizihulla hatása van, de azért tetszik.:D Alapból kék a rúzs, ez látszik is a szánkon, viszont vannak benne rózsaszínes arany mikrocsillámok is. Nekem nagyon tetszik, érdekes.:) Az állaga finom krémes, ahogy kenjük fel. A csomagolása is jól néz ki, plusz pont, hogy átlátszó, ezért felülről látni, milyen színű maga a rúzs, én pedig ezt nagyon szeretem.:) Összességében elégedett vagyok. Rengeteg színből lehet választani, szóval aki olcsón szeretne most hozzájutni néhány jó kis rúzshoz, fusson a DM-be, amíg még el nem kapkodják őket. 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése