2011. március 30., szerda

Szivárvány régről (amikor megérkezett a CS88 paletta)

Az egy nagyon szép nap volt.:) Szerintem a Coastal Scents 88-as palettákat senkinek nem kell bemutatnom. Egyszerűen főnyeremény. Csodaszép színek, pigmentáltak és ráadásul 88 van belőlük. Amikor meglett, igazából alig mertem hozzányúlni. Aztán ez volt az első "smink"-ecske, amit csináltam vele. Azért idézőjel és "ecske", mert akkor még nagyon nem voltam képben, mit hogyan kell, ez szerintem látszik is.:) De azért igyekeztem. Ezek a képek is a régről előszedettek közül valók, szépen lassan adagolom őket. Már nincs sok, nyugi!:D



Tudom, a szélét el kellett volna dolgozni. Akkor még nem tudtam, mikor csináltam réééges rééégen.

Az első képen remekül látszik a heterokrómiám.:D Amiről múlt héten tudtam meg, hogy létezik. Mármint tudtam eddig is, hogy belül ilyen sárgás színű a szemem, de azt nem, hogy ennek külön neve is van. Ezt csak érdekességképp...:D


Heterokrómia

heterokrómia egy szemmutáció, amikor is az egyik szem színe eltér a másiktól. Embernél állatnál is van heterokrómia.
(Egy biztos forrásból hamarosan megtudom, hogy csak az a heterokrómia, ha felemás, vagy az enyém is.)

5 megjegyzés :

  1. Nekem bejön h, nem dolgoztad el, mert így olyan mint egy igazi rajzolt szivárvány =)

    VálaszTörlés
  2. tényleg, nekem ez eszembe sem jutott:) tökéletlen tökéletesség

    VálaszTörlés
  3. Nekem is így tetszik,hogy jól látszódnak a színek! Mondjuk utcára lehet nem mennék benne,de farsangra naon jó,vagy szilveszterkor,mikor mindent szabad! :)
    Én is szeretnék majd egyszer egy ilyen palettát! :) De egyelőre melóhelyet kell találnom Londonban,aztán már gondolkodni sem kell,mire költsem a pénzem! :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is ilyen a szemem :D Amúgy szép lett a smink =)

    VálaszTörlés