2011. március 27., vasárnap

TCW doboz (The Color Workshop)

Ahogy ígértem, itt a TCW doboz.:)



Így fest teljesen szétnyitva. Igazából minden megtalálható benne, ami szem, száj, arc ingere.

Tartalma:
- krémes és por állagú szemfestékek
- púder
- pirosító
- rúzsok
- szemceruza
- tus
- szempillaspirál
- szájceruza
- ecsetek
- tükör
- és egy fésű a tükör előtt:D

Még akkor ruháztam be rá, amikor nem álltam rá a blogok olvasására, videók nézésére, szóval elég régen.:) Újra csak elnézéseteket kérem, hogy szűz állapotában már nem tudom megmutatni. Alapozásként mindenhol sima alapozót használtam!

Por állagú szemfestékeket


Hát... Amint látjátok, nem valami pigmentált a legtöbb szín. Van néhány, amiből gyakorlatilag semmi sem látszik. Pedig mekkora öröm lenne ez a doboz... De hát sajnos nem a legjobbak ezek a festékek.:S Akad néhány szín azért, ami nem olyan rossz. Mindegyik oldalon találni 2-2 kétfejű aplikátor, régebben használtam őket sminkeléshez. Akkor még nem voltak ecseteim.

Krémes szemfestékek




Ilyen helyes kis tégelyekben vannak a dobozban fejjel lefelé. A színeik nem valami erőteljesek ezeknek sem. Jó pont viszont, hogy egyik sem száradt ki, pedig megvettem már egy ideje a készletet. Mondjuk nem túl gyakran használtam. Igazság szerint mindig megfeledkezem erről a dobozról, pedig azért találni benne néhány hasznos, jó dolgot.

Púderek és pirosítók



A púdereket nem szoktam innen használni. Szerintem most először nyúltam bele, hogy Nektek megmutassam. Pirosítóból 4 féle színt tettek a dobozba, plusz az ezüstöt. Középen egy kis ecset, amit elfelejtettem visszatenni, de feljebb, a másik képen látszik. A pirosítók sem valami pigmentáltak, de ez engem  igazából nem is zavar, úgysem bánok velük túl bőkezűen.:)

Rúzsok


Itt extrán bocsi, hogy így össze vannak turkálva.:P Eddig ecsettel vettem a színekből, most az ujjaimmal. Régebben gyakrabban használtam ezeket, de mint írtam, akkor még nem nagyon olvastam utána a sminkelésnek.:) Végül is nem rosszak ezek a rúzsok. Néhány szín teljesen jó és használható, de az erőteljesebbek, mint a piros, elég nehezen kenhető el egyenletesen sajnos. Ha van rá igény csinálok képeket külön mindegyikről, hogy hogy festenek szájon. Itt is vannak külön ecsetek a felvitelhez, de persze nem sokra megyünk velük, nagyon kicsik.

Ceruzák, szempillaspirál, tus

A ceruzák nagyon picik, fogalmam sincs, hogy faragtam volna ki őket.:D Ha az anyagát nézzük, olyasmi mint a NYX Jumbo ceruzák, szóval lehet ezeknél is a legegyszerűbb megoldás a kiolvasztás lett volna, viszont amilyen picik, nem lenne értelme. De azért szép, hogy ilyet is belesűrítettek a készletbe.


A tus nagyon tetszik. Igazából az összes mindenféle/fajta tusom közül ez a kedvencem eddig. Nagyon erős, sötét, igazi fekete. Ehhez a csíkhoz egyszer kellett csak húznom, hogy ilyen jól fedjen. Plusz hamar megszárad.



A szempillaspirállal is elégedett vagyok, bár nem nagyon használtam. Ahogy már írtam ezt a dobozt valahogy mindig elfelejtem, pedig azért a szépséghibái ellenére akadnak benne jó dolgok. Mondjuk, ha tudtam volna mindenről, hogy milyen benne, biztosan nem veszem meg.

!!! Van még egy nem is tudom hány színből álló TCW palettám (talán 10-12), arról írok még valamikor. Esélyes, hogy a napokban. Ezzel ellentétben, abban nagyon pigmentáltak a szemfestékek. Jól is válogatták őket össze, igazi főnyeremény. Ha van rá igény, akár már holnap kaptok róla képeket.

Mára ennyi, további szép vasárnapot Nektek!

3 megjegyzés :

  1. De cuki dobozka *.* Nekem a bőröndös változat van meg, abban is nagyon szépen pigmentáltak a szemhéjpúderek:)

    VálaszTörlés
  2. A porállagú szemfestékeket nem próbáltad vizesen használni?

    VálaszTörlés
  3. Milyen minőségűek a szemhéjpúderek? Meg mennyibe kerül, amúgy nagyon édes, egy sminket imádó lány álma :)

    VálaszTörlés