2011. március 20., vasárnap

Tusvonal

Amit összehoznom sikerült, az a 3. próbálkozás volt már... :D Katie step by stepje alapján álltam neki kétszer tusvonalat húzni, de hamar rájöttem, hogy az én szememen ez nem fog egykönnyen menni...:) Nagyon tetszett volna, de a szemhéjam ráncai miatt elég nehéz volt összehozni, hogy csukott szemmel és előre nézve is szép legyen az a vonal.:) Ha valakinek van a problémámra jó tippje, várom szeretettel! Végül kiegyeztem egy kisebb, kevésbé látványos vonallal.



Bizony bizony... Ennél savanyúbb pofát nem  is vághattam volna, bocsánat!:) De igazából már egy órája el kellett volna indulnom, amikor a képeket csináltam.:D A smink nagyon jól bírta a megpróbáltatásokat, amikor 1-kor hazaértem is még teljesen egyben volt.:)

Arc:
- Maybelline AffiniTone alapozó (03 light sanbeige)
- Essence pure teint compact powder (01 beige)
- Essence stay natural korrektor
- Essence bronzing compact powder (01 bronzing queen)
- Essence shimmer powder (01 prettylicious)



Szem:
- NYX Eyeshadow Base (skin tone)
- Essence duo eyeshadow (05 ever glam)
- L.A. Colors (Ocean Breeze, fehér)
Miss Sporty szemceruza (001)
- Essence eyeliner pen
Essence hypno gloss mascara


Száj:
- Avon colortrend (sparkling kiss)
- Essence fairytale lipgloss (02 once upon a time)


Amint látjátok, nagyon szeretem az Essence cuccokat...:D

8 megjegyzés :

  1. Én is sokat szenvedek ám a tusvonallal nem egyszerű :). Nem tudom mivel csináltad, de zselés tussal és igazi tus ecseteddel sokan könnyebb dolgod van, nem folyik el összevissza :). Áprilistól lesz az essence-nél és a catrice-nél is zselés tus :). Én úgy szoktam húzni, hogy először nagyon vékonyan belülről húzok addig ameddig van szempillám, majd meghosszabbítom az alsó szempillasoromat oldalirányba (használhatsz hozzá celluxot)és a felső tusvonal felétől elkezdem összekötni a fecske fark végével, vagy egyenesen vagy ívesen :)

    VálaszTörlés
  2. Én ma szívtam ugyanezzel :( Nem túl gyakran használok tust, de gondoltam játszom...Nagy a szemem, a szemhéjam is, ami jó ha szemfestékekkel játszom, de ugye a mérete miatt kinyitva nagyon más az a tus mint csukott szemnél:( Pedig tényleg nem a korom miatt ráncos de mégis.

    VálaszTörlés
  3. Bunny: vettem már mindenfélét, most ezt ilyen filctoll szerű tussal csináltam. valahogy így sikerült összehozni ezt, ahogy leírtad te is.:) köszi a tippeket!:)

    csoszi: nekem is össze vissza ráncolódik. ha szépen sikerült is meghúzni csukott szemmel, kinyitottam és bamm, már hülyén is nézett ki.:S

    VálaszTörlés
  4. Én úgy szoktam tusvonalat húzni, hogy az asztalra leteszek egy kis tükröt, és úgy nézek lefelé. A technika így olyan marad, mintha csukott szemmel csinálnám, de nem, hiszen a lenézek a tükörbe. Ezt nem tudtam egyszerűbben írni, de azért remélem, érthető.:)

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. nem is értem, tökéletes a tusvonalad :D
    Amúgy nekem filcessel soha nem ment. Én folyékonyat használok. Annak a kinézete is jobban tetszik és gyorsabban megvan :)

    VálaszTörlés
  7. én is most alkalmaztam először úgy, hogy meg is hagytam az eredményt.:D ha tudnád, mennyit babráltam vele.:D

    VálaszTörlés
  8. Manci: az asztalra rakott kis tükörben nézed, hogy a nagy tükörben mit csinálsz? így érted?

    VálaszTörlés