2011. március 20., vasárnap

X-Este az Artdeco szemhéjalapozóval

Ez most egy kicsit más, egy kicsit ide nem illő. Remélem nem bánjátok! Hétfőn X-Este nevű X-Factor koncerten voltunk. Nagyon nem írnék róla, mert nem ez a blog témája ugyebár. Ami viszont ide tartozik. A szemsminkemhez az Artdeco szemhéjalapozóm használtam.. Korábban is észrevettem, hogy nem szabad benne megbízni teljesen, de különösebben nem figyeltem rá, most viszont egyértelmű, hogy nem ezt fogom használni, ha azt szeretném, hogy egész este/nap tartson ki a smink.


Nos, ez úgy lenne a leglátványosabb, ha fényképeztem volna előtte is, de sajnos nem volt időm már. Nem tudom mennyire látszik, de egyrészt összegyűlt a ráncokban a festék, plusz teljesen megkopott a színe. Nem is a fényképező vett le belőle ennyit. Legközelebb majd csinálok előtte utána képet. Tegnap a NYX szemhéjalapozóm használtam, és mikor hazaértem éjjel, egy az egyben ugyanolyan volt a smink, mint mikor elkészítettem.

Néhány kép az X-Estéről...




Sajna elég messze voltam, de azért sikerült pár jó képet csinálni.:)

Ma még jelentkezem a tegnapi sminkkel.

11 megjegyzés :

  1. EZ fura, én még nem tapasztaltam ilyet az Artdeco-val. Nincs beszáradva véletlenül?

    VálaszTörlés
  2. Én is imádom az artdecot :) vagy nem vitted fel túl vastagon? AMúgy gimiben jobb zenéket hallgattál :DDD

    VálaszTörlés
  3. hm, nem emlékszem, nagyon siettem, lehet, hogy a kapkodásban túl sokat használtam. beszáradva sincs, nem olyan régen vettem és mindig jól vissza is zárom. még próbálkozom vele, biztos én csinálok valamit rosszul, ha mindenkinek bevált. nem mondok le a használatáról ilyen könnyen.:D bár a NYX-nél meg sose volt semmi probléma és biztos ugyanúgy használtam őket. na majd meglátjuk.:) köszi a segítséget!

    hát most sem ilyeneket hallgatok, ne aggódj.:D Vecát nagyon csíptem. igazából én csak miatta mentem el.:D Suzy egyébként.. külön megtiszteltetés h Te erre jársz, szerény kis blogomon:D köszi! nem bánod, ha teszek majd fel képeket, amiket akkor csináltunk, amikor sminkeltél a DM-ben?

    VálaszTörlés
  4. Jaj, már... Zsófi azért szereti a Vecát, mert kiköpött mása!:) Csak olyan kis szerény, hogy nem dicsekszik vele! Bár a Vecának talán egy picivel jobb a hangja..., de gitárban Zsófi a jobb!:D Amúgy szia Suzy! Be szoktam ám néha lesni a blogodba. Őrült vagy picit, tudod, ugye?:D Belegondoltatok, hogy már lassan 5 éve ballagtunk?!

    VálaszTörlés
  5. köszi Manci:D:D:D jó volna összeosztálytalálkozni

    VálaszTörlés
  6. Jólvanna, én nem ismerem :( :)

    De az azért nem biztos, hogy te használod rosszul, egyszerűen nem a te szemedre való :) Többségében jókat olvasok róla, de azért azt is jópáran írják, hogy nem válik be. Azért írtam egy tippet, hátha csak az a baj!

    Manci, mintha nem ismernél...?! :) De ne emlegesd, milyen öregek vagyunk... :)

    VálaszTörlés
  7. Kicsit sokan hazsnálom az azért??? :DDD

    VálaszTörlés
  8. Ja és a képek... először átküldöd őket?:))

    VálaszTörlés
  9. nem baj, azért szeretünk...:D azért...:D feltöltöm valahova, mert elég nagyon.:) küldök majd linket a blogos címedre, ahonnan leszedheted.

    VálaszTörlés
  10. Karácsony óta használom ezt az szemhéjalapozót, és nekem is nagyon bevált. Nem mászkál el picit sem, és a sminkem is tartós marad vele.:-)

    VálaszTörlés