2011. április 17., vasárnap

2 smink, hajszálnyi különbség

Általában ilyen kis sminkelgetéseknél addig babrálok, és addig bonyolítom a dolgokat, amíg a végeredmény már egyáltalán nem tetszik, és lemosom. Itt még időben sikerült megállni.:D

1. verzió


2. verzió


Tényleg csak egy hajszál a különbség... A második verziónál egy kevés feketét elsatíroztam még. Egészen elégedetlen vagyok most ezekkel a képekkel.:S A szemhéjamon egy elég élénk lila van, alul is a szempillák tövében, csak egy másik, sötétebb árnyalat. Remélem csak én nem látom jónak a színeket most így, hogy kisüti a szememet a nap.


Arc:
- Max Factor XPerience alapozó (fair sugar cane 55)
- Catrice Mineral Powder (010 natural beige)
- Essence Stay allday korrektor (20 soft beige)
1.
- Essence mineral powder blush (04 best friends)
2.
- NYX Blush (05 pinky)
- Essence shimmer powder (01 prettylicious)

Szem:
- NYX eyeshadow base (03 skin tone)
- Coastal Scents 88 paletta
- Essence duo (01 dream team)
- Essence szemceruza (04 white)
- Essence multi action smokey eyes mascara

Száj:
1.
- Essence fairytale lipgloss (01 fairy berry)
2.
- Alverde rúzs (115 rose dream)

3 megjegyzés :

  1. én is ilyen vagyok, ha valami jó lenne mindig tovább birizgálom aztán meg nem tetszik.
    egyébként szerintem jól néz ki így is a sminked :)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm:) ugye milyen bosszantó... grrr:D

    VálaszTörlés
  3. uhh, én is gyakran esek ebbe a hibába, de szerintem mindkettő nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés