2011. április 2., szombat

Alapozó Party

Az a vicces, hogy mindig a régi alapozómnál kötök ki, és nem is tudom miért próbálkozok állandóan újakkal. De gondoltam, ha már ennyit sikeresen összegyűjtöttem a közelmúltban, írok róluk pár szót, és lövök róluk pár képet az összehasonlítás kedvéért. Nagy elemezgetésbe nem szeretnék belemenni, úgysem tudom én megmondani, hogy kinek mi fog beválni, kinek a bőréhez melyik passzolna a legjobban, kinek mire van szüksége. Róluk lesz szó:


Név szerint:
1. S-he stylezone mattító alapozó (01 natural)
2. Vichy matte natural (00) /egy magyar szó nincs rajta, úgy kaptam, de gondoltam írok róla, ha már van.../
3. Maybelline Affinitone alapozó E vitaminnal (03 light sandbeige)
4. Manhattan light & natural make up (light beige 30)
5. Rimmel Stay Matte alapozó (100 ivory)
6. Max Factor XPerience (fair sugar cane 55)




A sorrend is fontos! Olyan sorrendbe tettem őket, ahogy vettem. Az első volt a S-he, azt már jó régen vettem, csak hogy legyen. Amint látjátok hiába 01-es, iszonyú sötét nekem.:D

A Vichy-t a már tegnap emlegetett barátnőmtől kaptam egy Vichy tesztcsomagban. Nekem tetszett végül is, ezért félretettem, hogy ez tuti jó lesz, de annyira sikerült félretenni, el is felejtettem a létezését.:D

A Maybelline-t még a brands.hu-ról rendeltem, tartottam tőle, hogy látatlanban milyen lesz, de máig ez a kedvencem, ezt használom szinte mindig. Kellemesen fed, nagyon híg, ami nekem nem baj, könnyű szépen eloszlatni az arcomon. Amióta meg megvannak a Sigma ecseteim és azzal viszem fel, még jobban tetszik az eredmény, mint mikor szivaccsal vagy kézzel csináltam. (Egyetlen nagy fájó pontom vele, hogy rajta van azon a bizonyos listán, és én imádom az állatokat. Korábban nem tudtam, hogy megtalálni azoknak a termékeknek a listáját, amiket tesztelnek állatokon, szóval biztos vagyok benne, hogy belefutottam már nem egy tilos termékbe. Ezután odafigyelek. Na mindegy, nem akarok belemenni a témába és vitát indítani erről.)

!!! Itt szögezem le, hogy soha nem szoktam az egész arcom lealapozni. Lehet, hogy most sokan fogják a fejüket, de nem érzem szükségét. Főleg mert én szeplős is vagyok (főleg nyáron), plusz rengeteg anyajegyem is van, és természetellenesnek érzem, ha lealapozom az egész arcom. Eleve a természetesség híve vagyok, nem akarok rajzolt fejet. !!!

A Manhattan még egész jó választás volt, ráadásul féláron jutottam hozzá. Jó alapozó, jóval sűrűbb az állaga, mint a Maybelline-é, egészen krémszerű. Egy nagy bajom van vele. Büdös!:D Illetve uborkaszaga van, ami biztos sokatokat nem zavarna, de nekem nagyon nem tetszik. Biztos mert régen volt ilyen illatú krémem, az sem tetszett, és ez bennem is maradt. De nekem nagyon idegesítő egész nap érezni ezt az arcomon. Pedig tényleg színben is nagyon stimmel. Örültem is neki. Szóval kénytelen leszek megbarátkozni vele.:D

A Rimmel alapozót sok helyen láttam már, elégedett használóival együtt. Viszont itthon döbbentem rá, hogy nagyon sárgás az én arcomhoz. Majd kitalálok vele valamit, keverem mással, vagy ráállok valami répadiétára, hogy hozzásárguljak, nem tudom még.:D De amúgy nem rossz, csak hozzám nem passzol a színe sajnos.

És a legújabb szerzemény, a mindenkinél visszaköszönő Max Factor.:) Na, hamar eldöntöttem, hogy ő kell nekem.:D Az 55-ös árnyalatot vettem meg, bár volt 50-es is, de ahogy összenéztem a két színt, az 50-es nekem sárgásabbnak tűnt, ezért maradtam ennél. 3500Ft körül van most a DM-ben, de mivel vittem magammal a Glamour-ban lévő kis 50%-os kuponom, 1790Ft-ért hoztam haza. Ami elég jó azért akárhogy is nézzük. Még ha kicsit sötétnek is találom magamhoz. Tegnap próbáltam ki először. Teljesen elégedett vagyok vele, azt leszámítva, hogy világosabb kellene belőle, nem baj, néhányszor kimegyek a napra és már jó is lesz.

És még két kép a tegnapi sminkről.


Kiss Ádámra mentünk anyuval este. Amikor tükörbe néztem, kicsit megijedtem, hogy túl sötét az arcom, de igazából nem... Lehet, hogy mégis tökre passzol ez a szín.:D Mint írtam, nem kenem le az egészet sosem. Vagy csak nagyon ritkán. Tehát látni azért, hogy az arcom többi része sem sötétebb, mint a lealapozott részek. Nem sok minden látszik a sminkből azért, ahogy most nézem. Túlságosan óvatos vagyok azt hiszem a színek erősségével, ezen változtatnom kell..:) Közeli képet nem csináltam már, mert anyu így is 20 perce várta az indulást..:D

Arc:
- Max Factor XPerience (fair sugar cane 55)
- Essence stay natural korrektor (01 soft beige)
- Essence pure skin compact powder (01 beige)
- Essence bronzing powder (01 bronzing queen)
- Carlo di Roma pirosító
- Essence shimmer powder

Szem:
- Artdeco eyeshadow base (mondtam, hogy nem adom fel, most nagyon vékony rétegben kentem fel, hátha az volt a baj, most elégedettebb vagyok vele, mint korábban, de még mindig nem érzem olyan megbízhatónak, mint a NYX bázist, DE! még mindig nem adom fel!:D)
- Coastal Scents 88 Color Eyeshadow palette (valakit érdekel, megjelölöm a használt színt)
- Essence colour&shine 06 bling bling
- Miss Sporty szemceruza (fekete)
- Essence multi action smokey eyes mascara

Száj:
- Manhattan creamy nude 53H rosewood

6 megjegyzés :

  1. Melyik Glamourban található az 50 %-os kupon, és az újságon belül pontosan hol? köszi! :)

    VálaszTörlés
  2. A mostaniban, amiben a kuponok is vannak, asszem az elejefelé.

    VálaszTörlés
  3. oké, megtaláltam. köszi mégegyszer!:)

    VálaszTörlés
  4. Én is most vettem meg a maxfactor alapozóját és nem bántam nagyon jó :)De vagy egy óráig én is hezitáltam pont a két szín közül, de aztán jól döntöttem h a világosabb jött haza velem :)

    VálaszTörlés
  5. a rimmel-lel én is jól befürödtem szín ügyileg, nagyon sárgás nekem :S
    affinitone-t szeretem , olyan "szaladgálós" csak felkenem és kész :D
    épp készülök újat venni én is, de a szinekkel nagyon bajba vagyok mindig

    VálaszTörlés