2011. április 26., kedd

Barack smink - NYC rúzs és Tinka's dress

Ahogy írtam a korábbi postnál, szerettem volna jobban megmutatni nektek ennek a rúzsnak a színét, mert ott nem adta vissza eléggé a kép. Plusz akkor már gondoltam csinálok egy barackos sminket a most vásárolt Essence fairytale kollekcióból maradt szemfestékkel is.



Használt termékek:

Arc:
- Max Factor XPerience alapozó (fair sugar cane 55)
- Essence stay allday korrektor (20 soft beige)
- S-he stylezone púder (silky beige)
- Carlo di Roma pirosító (pontos színt nem tudom, de barack..)

Szem:
- Artdeco eyeshadow base
- Essence fairytale eyeshadow (01 Tinka's dress)
- NYC szemfesték (917 I love NY)
- Miss Sporty szemceruza (fekete) /csak a felső vízvonalon/
- Essence hypno gloss szempillaspirál

Száj:
- NYC (409 Fragile Pink)




Nagyon nem akarok írni erről a szemfestékről, mivel már csak itt-ott kapható, ezért úgy érzem felesleges. Nekem ez az egyetlen hiányzott a kollekció szemhéjpúderei közül. Akkor valahogy nem fogott meg, de most 99Ft-ba került, annyiért meg ugye vétek otthagyni szinte bármit.:D Mondjuk én ezt is ajándékba kaptam, mert most shopstopot tartok.:)

Egyébként ez a szemfesték is, mint társai a fairytale-ből szerintem nagyon szépek, szikrázóak. És ez persze azoknak jó, akiknek ez tetszik.:D Negatívumként annyit mondanék, hogy eléggé porzik vagy hogy is mondjam... Használat közben sok lehullott, meg ahogy ecsettel belenyúltam is valahogy olyan darabosan ottmaradt a festéken, ami az ecseten nem tapadt meg. Remélem értitek mire gondolok.:)

Csináltam egy másik, elég érdekesre sikeredett sminket is. A napokban azzal is találkoztok majd! Nem éppen a hordható kategóriába tartozik egy bizonyos pont után...:D

1 megjegyzés :

  1. Jaj, úgy tetszett ez a púder, de nekem bénán állt volna :( Neked viszont nagyon jó!

    VálaszTörlés