2011. április 22., péntek

Barnarancs:)

A narancs elvileg nagyon jól kiemeli a kék szemet. Bár hozzám valahogy nem áll közel ez a szín, de lehet, hogy ezután többet fogom használni, bár kétlem, hogy barnával. Szeretem, ha a sminkem passzol a ruhám, körmöm színéhez. Vagy valamiéhez, ami rajtam van. Barnát pedig nem hordok. Aztán ki tudja, lehet egyszer rákapok...:)



Amit használtam:
- Coastal Scents 88 paletta (matt)
- barna szemceruza
- Essence hypno gloss szempillaspirál

És egy kis trükk! Monday blogján olvastam róla, hogy ha a szemceruzát kicsit megégeted, megolvasztod tűzzel, és úgy húzod ki a vízvonalad vele, sokkal tartósabb lesz (Óvatosan! Ne gyújtsatok fel semmit! És magatokat se égessétek meg!). Na nekem a barna szemceruzámmal eddig az volt a bajom, hogy a használatakor, valahogy nagyon álmosnak tűntek a szemeim. Nem fogott olyan erősen a vízvonalra, mint amilyen sötét egyébként. Most kipróbáltam, picit megolvasztottam, és láss csodát! Nagyon szép sötétbarna lett!:)

Habár most nálam vásárlási tilalom van, ma sikerült szert tenni pár újdonságra. Ajándékba kaptam őket. Előszülinap címen, vagy mi a szösz...:) Hétvégén hallotok felőlük!

2 megjegyzés :

  1. Tök jó lett :) Nagyon sokszor szoktam ilyen színre kifesteni magam :)

    VálaszTörlés
  2. Hmmm! Ez nagyon tetszik, kellemesek a színek.

    VálaszTörlés