2011. április 3., vasárnap

BolondZsófi - Tündér (?)

Legalábbis annak indult.:P Kedves unokatestvérem sütitündérnek vagy cukortündérnek mondta.:D Ennél jóval tündéresebbre szerettem volna, de első körben most ez sikerült. Élőben sokkal jobb volt, a képeken annyira nem jön ki a csillogás. Na de lássuk inkább mi sült ki belőle!





A buborékokkal elég rendesen elbabráltam. Nehéz ezeket a témákat egyedül megcsinálni. Szívem szerint máson valósítanám meg, és én fényképeznék. Meg még kellett volna egy buborékfújú ember.:D Na mindegy.

Szemek közelről:


A szempillámra is került a csillámokból, de ez így annyira nem látszik, esetleg ha nagyban nézitek a képet.

Közben elkészült a szőke 2.0 is, party edition.:D Hamarosan érkezik az is!:)


És még valami!
Mit szóltok hozzá, ha olyan BolondZsófikat is csinálok, amiknél nem feltétlenül a smink számít, hanem mondjuk simán "csak" ruhákon és egyéb kiegészítőkön alapszik? Vagy szorítkozzak inkább csak a sminkes témára?

4 megjegyzés :

  1. Wáw, a buborékos kép nagyon ütős, ügyes vagy. :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó, hatalmas. :) én támogatom a másfajta bejegyzéseket is, mindegy csak legyen ilyen jóó vidám. :)

    VálaszTörlés
  3. Tetszik amit a szemöldököddel csináltál, és valóban nehéz egyedül mindet :)
    Szerintem jöhetnek kiegészítős-kosztümös bolod zsófik is, de legyen benne smink is szerintem :)

    VálaszTörlés
  4. Én személy szerint szívesen látnám a kosztümösöket is :3

    VálaszTörlés