2011. április 14., csütörtök

Carlo di Roma körömlakk

Nem mostanában vettem, lassan fél éve megvan ez a lakk, és most kell rájönnöm, hogy nem tudom miért hanyagoltam eddig. Mindig, amikor elkezdtem felkenni, végül mégsem tetszett és lemostam. De most...:)



Sajnos a szín pontos megnevezését nem találom sehol sem. Kb. úgy tudnám leírni, hogy kakaó színű, csak kicsit lilás beütése is van. Egyébként szép natúr krémes szín. Ha még kakaó illata is lenne, elájulnék, de persze nincs.:) Talán a legelső kép adja vissza legjobban az eredeti árnyalatot.

A kupakja hatalmas az ecsethez képest. Nem túl kényelmes vele dolgozni, főleg ha a kisebb kupakokhoz van szokva a kezünk. De azért nem olyan vészes, meg kell szokni. Szerintem ezután gyakrabban fogom használni.


Itt kicsivel élethűbb a szín, mint a felső képen.

Egy rétegben nem fed túl jól, egyenetlen is lett picit. Két rétegben már sokkal szebb, de szerintem simán elbírna egy harmadikat is. A száradás gyorsaságával teljesen elégedett vagyok. Az első réteg majdhogynem addigra meg is száradt, mire végeztem a utolsó ujjammal is. Plusz pár perc. Gondoltam, majd a másodikkal meg várhatok, finomkodhatok órákon át, de az is elég hamar nyomásbiztos lett.

Én egyébként a számmal szoktam először kipróbálni, hogy mennyire száradt meg a lakk. Finoman hozzáérintem, és érzem, hogy tapad-e még. Utána pedig azt várom, hogy ne maradjon meg benne az ujjlenyomatom, de a legtöbb lakkommal finomkodok egy estén át, és még reggel is látom, hogy alvás közben itt-ott nyomok maradtak benne. De a fedőlakk ezen rendszerint segíteni szokott.

6 megjegyzés :

  1. nekem nagyon anno volt egy ilyen márkájú szemhéjpúderem, de az förtelmes volt... de úgy látszik, a lakkoknál összeszedték magukat. Szép a színe amúgy.

    VálaszTörlés
  2. Én is a számmal tesztelem először a lakk száradását. :) Ennek nagyon kellemes árnyalata van, olyan kis szolid.

    VálaszTörlés
  3. nekem is van szemhéjpúderem is, írok majd róla, illetve róluk, mert nem egy, de én nagyon elégedett vagyok vele. mi nem tetszett neked benne?

    VálaszTörlés
  4. hű nekem olyan négy színű kis kerek palettám volt, és valahogy hiába kentem fel szeméjalapozót, nem akarta befogni a szemhéjam...

    VálaszTörlés
  5. azti, nekem is olyan van.:O na majd írok róla!

    VálaszTörlés