2011. április 20., szerda

Carlo di Roma szájfény

Mára nézzük meg közelebbről ezt a kis szájfényt! Még mindig a brands.hu-s rendelésből természetesen. Az árnyalatát sajnos nem tudom megmondani, amint látjátok, próbáltam megszabadítani a matricáktól, sajna kevesebb sikerrel, mint reméltem. Majd rendbe teszem, ne legyen ilyen csúnya.



Mikor először használtam, nagyon meglepődtem az állaga miatt, mert nagyon sűrű. Jóval sűrűbb, mint amikkel általában találkoztam eddig. Egy kicsit ragacsos is, viszont nagyon tartós. Mikor letöröltem a képkészítés után, eléggé megszenvedtem vele.:) Azért a csillámokból maradt valamennyi a számon. Nem tudom, miért pont ezt a színt választottam, nem ép az az általam gyakran használt szín, de hát gondolom szerettem volna, hogy ilyen is legyen.:) Nem bántam meg mondjuk. Nagyon szépen, egyenletesen fel lehet kenni, jól elfedi az ajkakat, nem is kell ehhez túl sokszor megmártani az ecsetet.

A csomagolásról annyit, hogy én elég kicsinek találtam. Elvileg 6ml-es, de én ezt nem akarom elhinni. Főleg, hogy pl. az Essence fairytale kollekciójának szájfényei is 6ml-esek, és ez a Carlo di Roma szájfény sokkal kisebb, ráadásul a közepénél be is szűkül.


És így fest felkenve... Szerintem nagyon csecse!:D A széleknél azért vigyázni kell, de ez minden erősebb színű szájfénnyel így van végül is, szóval nem lényeges elmondanom.:) Ezt a szájfényt is, akárcsak az eddig termékeket, ajánlom mindenkinek kipróbálásra.

Jahm igen, a termékek ára, mert erről nem írtam még. Ugye én akciósan rendeltem őket, de egyébként sem lehetnek drágák. 3 lakkért, 2 szemfestékért, 1 szájfényért, 1 pirosítóért, 1 szempillaspirálért emlékeim szerint kb 3000Ft-ot fizettem, de lehet még annyi sem volt. Plusz a szállítási költség, de mivel volt egy 1000Ft-os kuponom, az kb. 200Ft lehetett. Ha valakit érdekelne pontosan, megpróbálom előásni a számlát, bár nem vagyok benne teljesen biztos, hogy megvan.

Szép estét mindenkinek!

5 megjegyzés :

  1. ezt a csecse szájfényt ki kell próbálnom:D

    VálaszTörlés
  2. Pont az én színem! Imádnivaló! Hol lehet hozzájutni? :)

    VálaszTörlés
  3. én brands.hu-ról rendeltem még pár hónapja, sajna máshol én sem láttam még.:S

    VálaszTörlés
  4. Én viszont a blaha és a keleti között - a blahához közelebb- egy 290-es boltban vettem más csomagolású, de ugyan ilyen márkájú sötét lilás szájfényt. 290ft-ért :D az illata tetszett a legjobban, viszont ami nekem hátrány, hogy ragacsos, és emiatt én gyorsan megunom.

    VálaszTörlés