2011. április 18., hétfő

Carlo di Roma szemhéjpúderek (+ pár szó a lakkról)

Egy kedves olvasóm említette, hogy van ilyen márkájú szemhéjpúdere, de nagyon nincs megelégedve vele. Én viszont húhúúú, de nagyon.:) Itt is leírom, hogy még a brands.hu-ról rendeltem korábban néhány termékkel együtt. Még Van egy pirosítóm és egy szájfényem, amikről mindenképpen írni fogok. Mindegyik terméket nagyon szeretem.




Őszinte leszek... Nem akartam egyébként rendelni semmit, de mikor megláttam ezt a cica mintás szemhéjpúdert... Azt mondtam, hogy ezt bizony nem lehet otthagyni.:D És nem is bántam meg. A festékek fedelét úgy kell lecsavarni. Nekem ez pozitív, nagyon jól záródnak. Mindegyikből lehetett többféle színből válogatni. A cicásból három árnyalatból, de mindegyik ehhez hasonló szürkés és rózsaszínes. Másikból azért rendeltem ezt, mert szerettem volna ha egy palettán megvan a fekete, fehér és szürke több árnyalata. 


Mindegyik szín nagyon szép, pigmentált. Alapozóra kentem őket fel, egyszer nyúlva a színekbe az ecsettel. Szuperek szerintem ezek a színek együtt, sok mindent ki lehet belőlük hozni. Nagyon jó a festékek állaga, könnyű velük dolgozni. Szívesen vennék még más színekben is, de sajnos rendelésem óta sem láttam sehol.

Szóval összességében én nagyon elégedett vagyok ezekkel a termékekkel. Aki teheti, próbálja ki szerintem!

A lakk is, amiről pár napja írtam... Végül kentem rá még egy réteget, még szebb lett, nagyon tetszik. Már megszoktam, hogy minden lakkom a körmöm sarkánál elkezd lepattogni nagyon rövid időn belül. De ez! Egyáltalán semmi. A körmöm végén kezdett alig észrevehetően kopni, de a harmadik réteg segített rajta. Nem utolsó dolog, hogy ez a harmadik réteg is nagyon hamar megszáradt. Most bánom, hogy nem rendeltem többféle színben. Ezen kívül van még egy piros és egy átlátszó, amiben arany csillámok vannak. Később írok róluk is! A repedésről még annyi... Ma ügyetlenül beütöttem a kezem, pont a körmöm, és így lett a lakkon a körmöm végén egy repedés, de az is csak nagyon-nagyon közelről nézve látszik.

12 megjegyzés :

  1. ilyen szögletes-mintásom volt, kékes-zöldes-sötétszürkés kombóban... Dejó nálad nagyon klassznek tűnnek, még a fehér is szépen pigmentált:) lehet, hogy adok majd nekik még egy esélyt...

    VálaszTörlés
  2. aztán lehet h ez is olyan, hogy ezek a színek jók, más színek meg kevésbé. de remélem jó lesz végül a tiéd is.:)

    VálaszTörlés
  3. A cicás látványnak sem utolsó, pedig én kutyapárti vagyok. :) Köszi, hogy bemutattad, ha látnék valahol, így már biztos megnézném közelebbről is.

    VálaszTörlés
  4. Úúú de jó, hogy ezt megcsináltad, én most találkoztam a márkával a neten, de látatlanba nem mertem volna rendelni.

    VálaszTörlés
  5. ez a cicás nekem is megvan :) meg van belőle egy barnákból álló is, csak azt kevésbé használom... viszont ezt a szürkés-lilásat nagyon rég óta (elég régóta megvan), el is értem már mindnek az alját... és amúgy imádom :)
    amúgy aki esetleg keresi: lehet érdemes megnézni fodrászkellékesnél illetve ilyen kis állványos helyeken pl plázákban, én anno ilyen helyen találtam

    VálaszTörlés
  6. Ilyen cicásom nekem is van, de már nagyon régen vettem, nem is tudtam milyen márka :-D Egyébként anno a More-ban vettem (az a bolthálózat ahol ilyen lakberendezési dolgok vannak nagyon olcsón, talán a Nyugati-Oktogon környékén van egy meg a Récseiben) kíváncsi vagyok hogy van-e még ott...

    VálaszTörlés
  7. örülök h volt értelme megírnom:)

    VálaszTörlés
  8. nekem Carlo di Roma-s szájfényem van és imádom :P

    VálaszTörlés
  9. nagyon édes a cicás szemhéjpúder :)

    VálaszTörlés
  10. a bejegyzéseden felbuzdulva beírtam a google-be a márka nevét, hogy megtudjam, hol lehet kapni, és ez volt az első találat:
    http://www.ketesaruk.hu/termek/5690/spain/kozmetikum
    elvileg a barna szempillaspiráljuk rákkeltő anyagot tartalmaz :S gondolom a többi termékkel nincsen probléma, de azért ha nem gond, akkor beírtam ide, hogy tiszta legyen a lelkiismeretem. :)

    VálaszTörlés