2011. április 4., hétfő

Douglas 5 ágyas szemhéjpúder - lila

Korábban említettem  már ezt a palettát az egyik CC rendeléses postban. Gondoltam, megérdemel egy külön bejegyzést is.


Pár szó a csomagolásáról. Maga a paletta még benne van egy dobozban, szóval teljesen érintetlenül vihetjük haza (ha csak valaki bele nem turkált aljas módon). Szép, egyszerű, ízléses. A felső része matt, szóval nem lesz tele ujjlenyomatokkal. Egy bajom van vele, kívülről semmi nem utal rá, hogy milyen színű, szóval ha megvesztek több palettát, lehet nyitogatni, hogy melyik az éppen keresett darab.


Belül van egy tükör, ami kitölti a felső rész egészét. Plusz két applikátort tartalmaz, amit én személy szerint még sosem használtam, valószínűleg nem is fogom, kivéve ha magammal viszem valahova és elfelejtem az ecseteket.

A színösszeállítás csoda klassz. A kép nem teljesen adja vissza az eredeti színeket. A bal oldali rózsaszín stimmel, a többi egyáltalán nem.:D A második egy nagyon finom világos pasztell lila, utána a kék valóban kék, de az sem ilyen élénk, inkább pasztell szín az is. A negyedik szintén nem ilyen erős élénk lila, kicsit bordós-lila inkább, az utolsó pedig egészen barnás színű. Nagyon szépek, és nagyon jól kombinálhatóak ezek a színek. Sokféle sminket lehet velük készíteni.


Egyedül a rózsaszín selyemfényű, a többi matt, habár a palettában látni apró csillámlásokat a festékekben, de felkenve semmi nem látszik ebből, mattak.


Amint látjátok egész jól pigmentáltak a festékek, nem mondom, hogy nem találkoztam ennék pigmentáltabb palettával, de egy rossz szavam sem lehet rá. Ezen a képen valahogy jobban megfelelnek a színek a valóságnak. Korábban láthattatok egy ezzel készült sminket.

Én eddig csak ezt a lilát vettem meg, tervezek beruházni másik palettára is. Van belőle barnás, feketés, zöldes, ez a lilás, meg talán még egy fajta, ha jól emlékszem. És ha nem tévedek 2000Ft-ba kerül kb.

1 megjegyzés :

  1. Nekem a barnás van meg, és tuti veszek még, nekem nagyon bejön, főleg, hogy ilyen szép matt színek. És igen, 1999 Ft. :)

    VálaszTörlés