2011. április 7., csütörtök

Essence Blossoms etc... és Miss Sporty szemhéjpúderek

Először róluk írok, mert a korrektorról még holnap rendes fénynél csinálok előtte/utána képet.


A két Miss Sporty most akciós volt a Rossmannban, egyébként nem terveztem venni, de megláttam, hogy ilyen kis karkötőlógók vannak hozzá, amiért én megbolondulok.:D Igaz elég kis gagyi, de nem baj..:)



Még sosem vettem Miss Sporty szemhéjpúdereket, de teljesen elégedett vagyok velük. Szép színük van, habár rendesen beleturkáltam az ecsettel a lenti eredményért. 349Ft-ért teljesen megérte nekem. Főleg a kis ajándékkal.:D


Nos, ő egy igazi szerelem első látásra volt. Ahogy elnézegettem a kollekció termékeit, annyira nem éreztem úgy semminél, hogy na, ezt nem tudom itt hagyni. Esetleg a púdert, olllyan szééép.:D De erős voltam, otthagytam. Lakkoknál pedig tartottam tőle, hogy nem fednek eléggé. Ahogy közelről néztem az üvegcsét pl a kéknél, emlékeztetett a lila S-he lakkomra, ami gyakorlatilag egyáltalán nem úgy néz ki körmön, mint az üvegben. Felkenem és lilás fényt ad csak. Max ha nagyon sok rétegben kenem fel, de úgy sem az igazi.:S Úgyhogy várok még, hátha írnak ezekről a lakkokról mások...

Na de a szemhéjpúder. Gondoltam, ez a zöld jöjjön velem, hogy legyen valami mégis, de csak később láttam, hogy a jobb oldali zöld az valami eszméééletlen szép. Így világoszöldnek tűnik, de gyönyörű arany fénye van. Csodaszép. Valamennyire látszik ez a fény a lenti képen. Ez alapján most már megnézném a másik két szemfesték is. Ha azok is olyanok... Nem tudom, hogy fogom megállni a vásárlást.:D


És ilyenek a kis kacsómon. Két szélén a Miss Sporty-k, középen pedig az Essence. Érdemes nagyban néznetek a képet, hogy látszódjon az a világoszöld. Tényleg csodás.

Mindhárom termékkel elégedett vagyok, bátran ajánlom bárkinek.:)

2 megjegyzés :

  1. nagyon szép minden jó vásárlás volt. és nem is gagyik azok a karkötőlógók :) a miss sporty nekem nem jött be régen, lehet meg kellene nézni javult e azóta a minőségük. köszi!

    viktoriasstyle.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. A Blossoms-ból nekem szintén megvan ez a zöld szemhéjpúder. Azt tapasztaltam, hogy applikátorral sokkal könnyebb felvinni a színeket, és utána satírozni ecsettel, mert sokkal több színt kapott fel a púderből, mint amikor csak simán ecsettel próbálkoztam. A lakkok közül szintén a zöldet választottam, körülbelül ugyanaz az állag, mint az XXXL shine-féléknél, talán kicsit hígabb is, de meglepően gyorsan szárad, mint eddig bármelyik Essence lakk, amit próbáltam, és a fedéssel sincs gond. Annyi negatívumot vettem észre, hogy nekem olyan furán száradt meg 1-1 körmömön, mintha ilyen kis apró buborékok képződtek volna száradás közben, de nem vagyok profi lakkozó, talán a bénaságom miatt történt a dolog, mert például Evinde blogján láttam ezekről a lakkokról véleményezést, és az ő körmein tökéletesen mutattak 2 rétegben.

    VálaszTörlés