2011. április 30., szombat

Essence Blossoms etc... púder és NYX pirosító

Hát, elérkezett ez a nap is. Ma lettem 23 éves.:) Tegnap megvolt az ünneplés első köre, ma pedig megkaptam az első ajándékom tesómtól, egy NYX pirosítót. Igazából én vettem meg, szóval nem volt meglepetés. Az Essence pedig... Ugye én most letiltottam magam a következő Essence limitált kollekcióig a vásárlásról, de nagyon megbántam, hogy nem vettem meg ezt a púdert, szóval úgy döntöttem szülinapomra meglepem magam vele.:)


- NYX Blush (03 Angel)
- Essence Blossoms etc... multi colour powder (01 flower power)



Nagyon nem tudom ragozni. Imádom ezeket a pirosítókat. Szuper pigmentáltak. Szóval vigyázni is kell vele, mert könnyen úgy nézhetünk ki, mint egy bohóc (ahogy ezt valaki tökéletesen megfogalmazta az egyik blogon, sajna nem emlékszem már kinél olvastam.) Ezen kívül van még kétféle színem belőle, és most eredetileg a Peach színt szerettem volna megkaparintani, de ahol voltam, sajna nem volt belőle, viszont ezzel a színnel is nagyon szemeztem már, szóval elhoztam, és odaadtam bátyusnak becsomagolásra.:D A pirosító csomagolása a jól megszokott megbízhatóan záródó fekete, felül átlátszó műanyag. Szeretem! Nekem nagyon tetszik a NYX termékek csomagolása. Egyszerű, de nagyszerű. Ez az Angel nevű árnyalat. Leginkább piszkos rózsaszínként tudnám megfogalmazni. Az illatának van egy enyhe "anyukám régi sminkkészlete" beütése.:D



Róla sem tudok sokat mondani, főleg mert már rengeteget írtak róla a blogos lányok. A csomagolás igazán szemet gyönyörködtető. Ezek a virágok nagyon szépek, a teljesen átlátszó doboz még szebbé teszi szerintem. A rajta lévő virág pedig még jobban feldobja az egész látványt. Barnás, rózsaszínes színekből áll maga a púder, de összekeverve egy nagyon finom fényű highlightert kapunk. Közelről nézve vannak benne apró csillámok, amik a felhelyezés után már nem látszanak, csak ha tényleg nagyon közelről nézzük. Igazán szép darab, örülök, hogy megvettem végül.:) Jah igen, az illata. Nagyooon finom, nem túl erős, hogy zavarja az ember orrát, nem is gyenge. Kifejezetten kellemes.



9 megjegyzés :

  1. Boldog szülinapot! :*
    És Nyx pirosítók <3

    VálaszTörlés
  2. Boldog szülinapot :)

    Ez az Essence pirosító nagyon cuki ^_^ A nyx pedig nagyon szép színű. :)

    http://sminkmegruhak.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. Mennyire tartós a pirosító? És természetesen boldog szülinapot mégegyszer! Mondtam már, hogy rohadt idegesítő, hogy majdnem egy évvel fiatalabb vagy?!XD

    VálaszTörlés
  4. de kedvesek vagytok, köszönöm!

    Manna! A tartósságban nem tudok sose mit mondani, de a másikak eddig simán bírtak nálam annyit, amennyit kellett. Egy suli délelőtt, egy mozi, egy este..

    VálaszTörlés