2011. április 30., szombat

Essence Colour&Go selyemcukor rózsaszín

A pontos színt sajnos nem tudom nektek megmondani, de ha látjátok az üzletben, szerintem tudni fogjátok melyik az.:) Én hívom selyemcukor rózsaszínnek.:D


Jó pár ilyen Colour&Go lakkom van már. Ez az egyik kedvenc, nagyon szép a színe. Királylányos, tündérmesés.:) Egyébként a száradási idejükkel nem vagyok megelégedve. Azért eltart jó ideig, míg hozzányúlhatok dolgokhoz. Most is ügyesen belenyúltam kétszer is a lakkba. Egy rétegben nem fed túl jól, de kettővel már nagyon szép az eredmény. Viszont pont azért, mert selyemfénye van ennek a rózsaszínnek, óvatosan kell kenni, mert meglátszanak az ecsettel húzott csíkok nagyon könnyen. Tartósság szempontjából sosem érzem magam mérvadónak semmilyen terméknél. Főleg rúzsoknál és szájfényeknél, mert mindig mindent hamar lenyalogatok.:D Nálam ez a lakk eddig olyan 4 napot bírt átlagban, de ez nagyban függ a körmöm hosszúságától. Minél hosszabb, annál könnyebben lepattog.

1 réteg

2 réteg

1 megjegyzés :

  1. Ez az Enchanted Fairy árnyalat. Szerintem inkább lilás szín, mint rózsaszín, de tényleg nagyon szép!:)

    VálaszTörlés