2011. április 6., szerda

Essence cracking top coat - fekete

Már írtam korábban erről a lakkról az Essence újdonságoknál, de most kifestettem végre rendesen is vele a körmöm. Na, lássuk!


A Fairytale kollekció egyik lakkját használtam a repedések alá. Sajnos a pontos színt nem tudom megmondani, leszedtem a matricát, mint mindenről mindig... Ezután nem fogom, most már megtanultam.:D


Az én észrevételem, hogy ha vékonyabb rétegben kenjük a lakkot, sokkal sűrűbbek lesznek a repedések. Direkt csináltam mindegyik eredményéről képet. A balnál nagy vékonyan kentem, a jobbnál pedig amennyit csak tudtam. A fenti képnél valahol a kettő között, se túl vékony, se túl vastag réteg lett, nekem úgy tetszik a legjobban.


És egy kép a száradásról. Olyan villámgyors nem tudtam lenni, hogy a teljesen feketét is lekapjam, bocsi.:) Ahogy nézem egy kép még kellett volna, mert az utolsónál jobban is szétmentek a repedések.

Belőlem ennyi mára, még vár a tanulááás.:S

3 megjegyzés :

  1. Ez tetszik. Tényleg szebb, mint a fehér.

    VálaszTörlés
  2. tökjó :$ nekem is vennem kell ilyet:D

    VálaszTörlés
  3. ezt mennyiér vetted?? ilyen nekem is kell!! mennyi volt??

    VálaszTörlés