2011. április 13., szerda

Essence duók

Igen, már megint Essence. Remélem nem baj!:) Most a duókról ejtenék pár szót. Nekem ez az 5 van meg.


Név szerint:
- 01 dream team
- 05 ever glam
- 02 sweetheart
- 09 summer flirt
- 06 perfect match

Bár ezek közül már vannak, amiket nem, vagy elég nehezen tudtok már csak beszerezni, mert ugye a két utolsó most futott ki az újdonságok érkezésével. A többi emlékeim szerint még kapható, megnézem majd.


Sok helyen olvastam már, hogy elégedetlenek velük, mert nem tartanak elég sokáig. Én viszont nagyon szeretem őket, főleg mert jó kis párosítás mindegyik, kicsik is, szóval könnyen magammal tudom vinni. A barnást, amint látjátok, használom is gyakran, az alsó kettő viszont még elég új. A festékek kellően pigmentáltak. A kezemre sima alapozóra kentem ecsettel. Nekem eddig a tartóssággal sem volt semmi problémám. Addig mindig fennmaradt, ameddig nekem szükségem volt rá. Pl. kitartott, ameddig suliban voltam reggeltől délutánig, nekem ennyi elég!

A fekete-fehér párosítás tényleg dream team, ahogy a neve is mutatja, mert bármilyen színnel nagyon jól ki lehet egészíteni, és kapásból van egy sötétebb és egy highlight színünk is. Pl. ezt a fehéret én nagyon szeretem szemöldök alá és a belső szemzugba is használni, ha matt festékre van szükségem.

A csomagolásról... Aranyos, vidám, változatos. Jópofa, hogy az egyes színeknek más mintájú a fedelük. Viszont nem záródnak túl jól, nagyon könnyen eltolódnak, ami egy jó nagy feketepont részemről.

Röviden: Szerintem egy próbát megér mindenkinek.

2 megjegyzés :

  1. Nekem a kék párositás van meg, és én is nagyon szeretem, nekem sem volt bajom vele.

    VálaszTörlés
  2. nekem a két sárga van meg azaz a join the club, én se vagyok nagy támogatója eléggé porzik és nem tartós:/

    VálaszTörlés