2011. április 8., péntek

Essence zselés tus, folyékony korrektor, Catrice rúzs

Ahogy ígértem, itt a tegnapi szerzeményeim második adagja.:)


Szóval ők lennének azok:
- Essence gel eyeliner (01 midnight in paris)
- Catrice absolute moisture rúzs (150 rosé glaze)
- Essence stay allday concealer (20 soft beige)




Olvastam már sok helyen, hogy nagyon krémes és lágy az állaga ennek a zselés tusnak. De nem gondoltam volna, hogy ennyire. Pedig mivel már hallottam róla, direkt óvatosan nyúltam bele. Ennyire sikerült óvatosnak lenni.:D A kép jobb szélén az ecsettel kenegettem szét a tust, balon pedig az ujjammal. Remélem sikerült valamennyire szemléltetni, hogy milyen lágy állagról beszélünk. Ennek ellenére gyorsan szárad, nem kenődik, és alig tudtam levakarni a kezemről. Örülök, hogy végre sikerült beszerezni, mindenhol elkapkodták, ahol eddig néztem, szóval nagyon örültem.:)





Ez az első Catrice rúzsom. Hát bánom, hogy nem vettem többfélét.:D A szín is nagyon tetszik, pont annyira fed, amennyire kell. Finom krémes az állaga. Jó érzés volt felkenni, akármilyen hülyén hangzik ez így.:D Hidratáló rúzsként van megnevezve. Majd meglátjuk, ez mennyire igaz. Elég csúnyán vittem fel a számra, bocsánat.

A csomagolásról pár szó... Szerintem nagyon szép, stílusos és elegáns. Kívül csak a Catrice logó utal rá, hogy milyen márkájú termékről van szó, egyébként meg belül írták csak rá. Illetve az alján az árnyalatnak megfelelő matrica a fantázianévvel és számmal.



Bal oldalon a korrektor, jobb oldalon semmi.

Ez a korrektor is egy általam nagyon-nagyon várt darab. És nem is csalódtam. A 20-as árnyalatot választottam, mivel a kettőt összehasonlítva, a 10-es kicsit nekem sárgásabbnak tűnt. Ez tökkéééletes.:) Feljebb a képen a bal oldalon elkentem a kezemen. Azért írom, mert nem biztos, hogy látni eléggé. Elégedett vagyok maximálisan ezzel a korrektorral, elég sűrű, hamar megszárad, és nagyon szépen fed, tökéletes a szem alá. Remélem a legalsó kép kellően vissza is adja ezt.

Mindhárom termékkel teljesen elégedett voltam, mindegyik megéri az árát, sőt.:)

8 megjegyzés :

  1. lehet, egy nap majd én is kipróbálom a zselés tust...majd ha elfogy a folyékony :)

    VálaszTörlés
  2. A rúzs gyönyörű, én meg épp most keresek új korrektort a szemem alá. :D

    VálaszTörlés
  3. Én is tegnap vettem meg ezt a korrektort, zselés tust viszont nemtalálatm :( A rúzs pedig nagyon szép *-*

    VálaszTörlés
  4. a rúzs és a tus NAGYON JÓ! ez a szín egyszerűen tökéletes a rúzsnál, azt a tust emg nem csodálom h elkapkodják :)

    viktoriasstyle.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. a catrice rúzs nagyon tetszik (:

    VálaszTörlés
  6. Nekem is meg van ez a catrice rúzs:) imádom:)

    VálaszTörlés
  7. Nem gondoltam volna, hogy ilyen jó az essence korrektor, köszi a bemutatást!

    VálaszTörlés