2011. április 10., vasárnap

Glamour napok + Blossoms etc... smink

Én is túlestem a vásárláson, de sajna nem nagyon találtam semmi olyat, ami igazán megfogott volna.


Amit sikerült venni:
- 3 trikó (C&A)
- 1 melltartó (H&M, bár nem volt kupon)

Ééééés ennyi!:D



A trikók azért tetszettek meg, mert ilyen érdekes, vékony, csíkozott anyagból vannak, amit én nagyon szeretek. Van néhány felsőm, ami ilyen. A melltartóról nem teszek fel képet, nem kell senkinek látnia itt szerintem, hogy mi van a kulisszák mögött.:D

És még valami. Egy hastáncos kendő.. Ezt nem most vettem, de gondoltam érdekes lehet, így hozzácsaptam a képekhez. Egy jó ideje ráálltam arra, hogy legalább heti 5-6 alkalommal mozogjak valamit, ezért töltöttem le videókat. Régről volt jóga, pilates, meg most szereztem Zumba és hastánc videókat. Ennyi a története.:D


És a mai smink. Már ki akartam próbálni a szép új zöld szemfestéket az Essence Blossoms etc... kollekcióból. Annyira nem lett erős, feltűnő. Bocsi az árnyék miatt, siettem a képpel.



Akcióban az Essence szem alatti korrektora! Nagyon jó! Hamar belopta magát a szívembe.:)

3 megjegyzés :

  1. Azt a trikóanyagot én is szeretem. Jól lett a zöld smink, kiemeli a szemed. :)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm:) élőben valamivel erősebb volt mondjuk, mint a képen.

    VálaszTörlés
  3. Én is kb ennyi mindent tudtam zsákmányolni a glamour napok alkalmából :\:D De a sminked szép lett ^^

    VálaszTörlés