2011. április 16., szombat

Henna festés

Nem tartozik szorosan a blog profiljához, de magamból kiindulva, szerintem számotokra is érdekes lehet a téma.:) A hennának nálam az az előtörténete, hogy tavaly fősulis kolinapokon egy lány hennafestéseket csinált az arra jelentkezőknek, és az én drága barátnőm is köztük volt. És ahogy elnézegettem a műveletet, elkezdett érdekelni a dolog, végül neten utánajártam ennek annak. Ennyi, ennél jobban nem terveztem magam ebbe belevetni, csak tetszett.:)

Ez kb egy éve lehetett, a szülinapom előtt nem sokkal. Arra kaptam ezt a henna festő készletet a bátyámtól.





A készlet tartalma:
- 1 tubus henna paszta
- 1 kis üvegcse henna olaj
- 3 fej a tubusra a rajzoláshoz
- tájékoztató


Ezen a papíron minden rajta van, amit szükséges tudni az elkészítéshez.


Kaptam a készlet mellé egy ilyen elég nagy sablont is. Gyakorlatilag az egész matrica, amit fel kell ragasztani a kívánt területre, és így egyszerűen szép mintát tudunk készíteni akkor is, ha nincs különösebben jó kézügyességünk. Én még ezeket nem használtam, majd esetleg nyáron.:)

Kriszti! Bocsi a lábujjakért!:D:D


Többek között ezt csináltam tegnap, nem nagy szám... Ez tetszett még a legjobban. Jó sokáig fent hagytam a pasztát, plusz cukros citromlével is meglocsoltam, ahogy a tájékoztató javasolta. A képen még van a mintán valamennyi a pasztából, azok a kis feketés pöttyök, azóta már lemostam teljesen. Szépen bebarnult, remélem megmarad minél tovább.:)

Azt sajnos nem tudom, mennyibe kerül egy ilyen szett, mert ugye ajándékba kaptam.

4 megjegyzés :

  1. lol :D Legalább területen belül maradtál a lakkal :D

    VálaszTörlés
  2. Húú nagyon tetszik ez a készlet, ilyen nekem is kell :D

    VálaszTörlés
  3. jajj amikor láttam a cikk címét a readeremben, már megijedtem hogy a "fekete hennáról" lesz szó, de amikor átkattintottam, megnyugodtam. :)

    ez másfajta készlet, nekem simma hennaporom van, de én is víz+cukor+citromlé+eukaliptusz olajjal szoktam összekeverni. legutóbb nekemis szívecském volt, a csuklómon.. meghoztad a kedvemet a pingáláshoz most.. :)

    VálaszTörlés
  4. helló kipróbáltam már a tubusos festéket! Isteni jó! persze vigyázni kell a csomagolás szájával...leszakadhat....Én így jártam,de akkor is írtó jó volt számomra:)

    VálaszTörlés